همسر نتانیاهو برای آزادی اسرای اسرائیل دست به کار شد

همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی نامه‌ای به پاپ خواستار اعمال نفوذ او برای آزادسازی اسرای صهیونیست شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از پاپ فرانسیس خواست تا از نفوذ خود استفاده و جنبش حماس را مجبور کند که اسرای صهیونیست را از غزه آزاد کند.

بیشتر بخوانید:

اعتراف خبرساز رئیس اسرائیل به شرایط سخت در غزه

براساس گزارش آر تی، سارا نتانیاهو روز یکشنبه پس از ارسال نامه‌های مشابه به ۳۳ مقام زن در سراسر جهان از جمله جیل بایدن، همسر رئیس‌جمهور آمریکا، نامه‌ای برای پاپ ارسال کرد.

سارا نتانیاهو که گویا شهادت بیش از ۲۰ هزار تن از مردم غزه را ندیده است حماس را متهم به جنایت کرده و ادعا کرد حماس هنوز ۱۲۹ مرد زن و را در اسارت دارد. بسیاری زخمی و بیمار هستند. آن‌ها از گرسنگی رنج می‌برند و برخی از داروهای اولیه مورد نیاز برای زنده ماندن محروم هستند.

این درحالی است که اسرای زن و کودک صهیونیست در جریان آتش‌بس اول آزاد شدند و زنان دیگری که اکنون در اسارت هستند نظامی بوده و از عاملان کشتار مردم فلسطین هستند. در همین حال همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود را به ندانستن زده و از یادآوری اینکه صهیونیست‌ها آب، غذا، دارو و هر چیزی که برای زنده ماندن نیاز است را به روی غزه بسته‌اند، خودداری کرد.

سارا نتانیاهو که اکنون نیز با اعتراضات در اراضی اشغالی مواجه است و شهرک‌نشینان هر هفته علیه او و شوهرش اعتراض می‌کنند با این اقدامات نمایشی قصد دارد خود را نگران صهیونیست‌هایی نشان دهد که توسط ارتش صهیونیستی در غزه کشته می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =