پاسخ دفاعی ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: پاسخ دفاعی ایران به رژیم کودک کش، فتنه‌گر و توطئه‌گر اسرائیل مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: سپاه پاسداران با حمایت‌های ارتش و دستور حکیمانه مقام معظم رهبری، عملیاتی دفاعی بر علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و این اسرائیل بود که آغازگر جنگ بود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که در منطقه فتنه‌گری، توطئه گری و خباثت می‌کند و حتی طی این مدت بسیاری از کشورها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تشویق ‌کرده و تاکنون نا امنی‌های زیادی را ایجاد کرده است.

وی افزود: این رژیم تعدادی از سرداران و فرماندهان نظامی کشور ما را به شهادت رسانده و به سفارت خانه کشور ما حمله کرده است، بنابراین چاره‌ای جز پاسخ محکم در مقابل این تجاوزگری‌ها نبود و پاسخ کشور ما، پاسخی دفاعی بود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها و اردوگاه‌ها را می‌زند اما کشور ما پایگاه‌های نظامی اسرائیل را که در بالاترین سطح حفاظت می‌شد و مراکز جاسوسی‌ آن‌ها را زد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: از سوی دیگر زمانی که خواستیم پاسخ دهیم، به صورت آشکار اعلام کردیم که اقدام رژیم صهیونیستی را پاسخ خواهیم داد و در حالی که همه قدرت‌های جهان پشت اسرائیل بودند، ایران توانست به مناطق مهم و پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل موشک پرتاب کند و این نشان از قدرت ایران اسلامی است.

خبرنگار : علی کاوه

انتهای خبر /

کد خبر: 1227695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =