سه نمایش از تولیدات بسیج هنرمندان به جشنواره تئاتر «سودای عشق» راه یافت

حمیدرضا هراسانی از راهیابی ۳ نمایش در بخش خیابانی و ۲ نمایش در بخش صحنه‌ای به دبیرخانه جشنواره سراسری «سودای عشق» خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، حمیدرضا هراسانی رئیس بسیج هنرمندان استان مازندران از راهیابی ۵ نمایش به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای خبر داد و تشریح کرد: پس از برگزاری جشنواره تئاتر «سودای عشق» که فقط به صورت بازبینی در استان برگزار شد؛ ۵ نمایش طی بازبینی از ۲۸ نمایش در استان، ۳ نمایش در بخش خیابانی و ۲ نمایش در بخش صحنه‌ای به دبیرخانه جشنواره سراسری مرکز معرفی شدند.

هراسانی افزود: پس از ارزیابی نمایش‌های معرفی شده از ۳۲ استان کشور، دبیرخانه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق»، ۲ نمایش خیابانی «مسافری از صفحه ۶۱ تاریخ» به کارگردانی جواد رحمانی و نمایش «مجنون» به کارگردانی علی ربیحاوی‌پور از بین بیش از ۶۰ گروه نمایشی خیابانی، جزو ۱۵ گروه راه یافته به مرحله پایانی جشنواره شدند.

وی برگزیدگان بخش نمایش صحنه‌ای را معرفی و بیان کرد: در بخش نمایش صحنه‌ای، نمایش «ماهر متولد اولین روز سال» به نویسندگی و کارگردانی سجاد بحری از بین بیش از ۶۰ گروه نمایش صحنه‌ای، جزو ۱۵ گروه راه یافته به جشنواره پایانی شدند و به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» راه یافتند.

رئیس بسیج هنرمندان استان مازندران با بیان اینکه در مجموع، بیش از ۶۲۰ گروه نمایش از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند؛ خاطرنشان کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای هنرمندان ۳ گروه نمایش، موفقیت هر ۳ گروه را از خداوند منّان در عرصه ملی خواستارم.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1212607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =