کیفیت هوای تهران از یک‌شنبه کاهش می‌یابد

بر اساس داده‌های هواشناسی استان تهران، از عصر یک شنبه تا صبح سه شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش نسبی آلاینده‌ها و گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس داده‌های هواشناسی استان، امروز با نفوذ سامانه بارشی از نواحی شمالی، بتدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و از امشب بارش پراکنده در ارتفاعات و وزش باد شدید در نواحی شمال غربی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول

از فردا تا صبح یکشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده در سطح استان، در بعضی ساعات بارش باران در نواحی شمالی، بارش برف و مه و کولاک برف در ارتفاعات مورد انتظار است. طی این مدت رخداد رعد و برق و بارش تگرگ زیاد دور از انتظار نیست.

همچنین از شنبه تا یکشنبه کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان سطح زمین در نواحی شمالی و از دوشنبه تا سه‌شنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

از عصر یک شنبه تا صبح سه شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش نسبی آلاینده‌ها و گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.

از ظهر سه شنبه با بروز ناپایداری جو، بتدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر: 1214267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =