اولین بیمارستان دامپزشکی در سطح شهرستان ارومیه

بیمارستان دکتر ستاره چشم با شرکت در طرح پویش و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اعلام کرد که آمادگی پذیرش دانشجویان و برگزاری دوره های مورد نیاز آن‌ ها را دارد.

اکبر ستاره چشم مدیریت بیمارستان دامپزشکی ستاره چشم در مصاحبه با خبرنگار استانی ایسکانیوز در نمایشگاه صدرا واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: این بیمارستان با همکاری در طرح پویش دانشجویانی با رشته های میکروبیولوژی، دکترای دامپزشکی، علوم آزمایشگاهی و حتی مهندسی پزشکی را پشتیبانی می‌کند تا در این حوزه وارد کار شوند.


وی ادامه داد: این بیمارستان با کمک دانشگاه با در نظر گرفتن دوره هایی مانند تئوری و عملی این شرایط را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا دانشجویان عملا بتوانند با این کار آشنا شوند و وارد عرصه کار شوند؛ این مجموعه در برگزاری اردوهای جهادی برای مناطق محروم و نشست های تخصصی با دامداران برای مشاوره و پیشگیری از بیماران در جهت بهبود مشکلات سطح استان نیز قدم برداشته است.


وی در توضیح خدمات این مجموعه گفت: بیمارستان دامپزشکی ستاره چشم، اولین بیمارستان در سطح شهرستان ارومیه می‌باشد که به تمامی بخش‌های مختلف از جمله دام‌های بزرگ و دام‌های کوچک خدمات ارائه می‌دهد؛ در این بیمارستان بخش‌های مختلفی اعم از آزمایشگاه، درمانگاه، داروخانه، سونوگرافی، جراحی و مامایی وجود دارد.


او در این زمینه ادامه داد: در این مجموعه ابزارها و دستگاه‌های به روز و جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد و اخیرا دستگاه‌های جدیدی با تسهیلات بانک کشاورزی وارد کرده و همچنین تجهیزات کاملی در بخش آزمایشگاهی دارد؛ کارکنان این بیمارستان حدود ۷ نفر می‌باشند که در بخش های مختلف مشغول به کار هستند.


او در انتها در زمینه فعالیت‌های این مجموعه اشاره کرد: در این مجموعه امکان ویزیت در محل، یعنی ویزیت در مکان دامداری و ویزیت در درمانگاه بیمارستان وجود دارد، علاوه بر این خدمات گروه‌های این مرکز سالیانه واکسیناسیون در مراکز تحت پوشش این بیمارستان انجام می‌دهند.


خبرنگار: پویا عمرانی


پایان پیام/

کد خبر: 1220558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =