واکنش وزارت امورخارجه به مخالفت رژیم صهیونیستی با تشکیل دولت مستقل فلسطینی

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به تصمیم کابینه رژیم اسرائیل درباره تشکیل دولت فلسطینی نوشت: رویکرد مزورانه این رژیم خط بطلانی بر ادعاهای دروغین صلح است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مواضع و تصمیمات اخیر اعلام شده توسط کابینه و کنیسِت رژیم جعلی صهیونیستی در خصوص مخالفت با تشکیل دولت مستقل فلسطینی، بار دیگر به روشنی پرده از چهره و ماهیت کریه، جنگ‌طلب و اشغالگرانه این رژیم برداشت.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: آمریکا صحنه گردان اصلی جنگ غزه و مانع پایان نسل‌کُشی است

رویکرد مزوّرانه رژیم صهیونیستی، خط بطلانی بر ادعاهای دروغین صلح و توافقات بی‌حاصل گذشته است که سردمداران صهیونیست با نیرنگ و فریب، وعده آن را در خلال چند دهه گذشته می‌دادند.

رژیم صهیونیستی با فرار به جلو، قصد دارد همچون گذشته حقوق مسلم و انکار ناپذیر ملت ‎فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل فلسطینی در کل سرزمین تاریخی فلسطین را انکار نموده و آن را نادیده بگیرد.

ملت و مقاومت فلسطین با بصیرت و آگاهی نسبت به اهداف شوم صهیونیست‌ها، تنها راه حل ریشه‌ای بحران اشغال فلسطین را تحقق اراده ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف می‌دانند.

جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها و ملت‌های آزادیخواه و حق طلب نیز از خواسته و حقوق بر حق ملت فلسطین که طی بیش از 7 دهه گذشته نادیده گرفته شده است، حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

تنها راه پایان جنگ و خونریزی و بازگشت صلح و امنیت به منطقه، احترام به آرای همه ملت فلسطین از طریق برگزاری همه پرسی عمومی برای اِعمال حقّ تعیین سرنوشت با اراده و تصمیم مردم و ساکنان اصلی آن سرزمین است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1221483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =