کنعانی: روز جهانی‌ زن امسال متعلق به شیرزنان فلسطینی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روز جهانی زن گفت: روز جهانی‌ زن امسال متعلق به شیرزنان و مادرانِ دختران معصوم فلسطینی است و می‌بایست به فرصتی برای محکومیت جهانی رژیم سفّاک اسرائیل تبدیل شود.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ۸ مارس و روز جهانی زن نباید به فرصتی برای اظهارات سخیف و فرومایه برخی مدعیان دروغین حمایت از حقوق زنان تبدیل شود که با نگاه ابزاری به زنان، کارنامه سیاهی از خود در نقض حقوق انسانی، فرهنگی و اجتماعی آنان برجای گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید

واکنش ایران به بیانیه ضد ایرانی کویت و امارات

وی ادامه داد: رویکرد منافقانه این مدعیان دروغین که چشمان خود را به روی کشتار وحشیانه هزاران زن و کودک بی‌گناه در فلسطین بسته‌اند و همچنان از رژیمی تروریست و قاتلِ بی‌رحمِ زنان و کودکان حمایت می‌کنند، برای همه جهانیان فاش و آشکار شده است.

کنعانی تصریح کرد: روز جهانی‌ زن امسال متعلق به شیرزنان و مادرانِ دختران معصوم فلسطینی است و می‌بایست به فرصتی برای محکومیت جهانی رژیم سفّاک اسرائیل تبدیل شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد:‌اخراج رژیم غاصب صهیونیستی از کمیسیون مقام زن به دلیل کشتار هزاران زن و ارتکاب جنایت علیه بشریت در اثر گرسنگی دادنِ سازمان یافته به جمعیت غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان و ایجاد تألمات شدید روحی و روانی در مادران به واسطه مرگ تدریجی فرزندانشان، یک مطالبه جهانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =