برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری بمناسبت شهادت امیرالمؤمنین (ع) توسط بانوان جهادی آبادان

امل عیدان گفت: الحمدالله‌ توانستیم‌ طبق برنامه‌ریزی پیش بریم‌ و کارهای فرهنگی هنری را با موفقیت برای مردم حاضر در پارک معلم به اتمام برسانیم.

امل عیدان مسئول گروه جهادی خدام‌المهدی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان در رابطه با مصادف شدن ۱۳ فروردین و شهادت‌ آقا امیرالمؤمنین اظهار کرد: امروز شهادت‌ امام علی(ع) که مصادف است با ۱۳ فروردین روز طبیعت، لذا ما بهمراه برخی از فعالان فرهنگی و جهادی برنامه‌ای متنوع و مذهبی بمناسبت ایام شهادت در پارک معلم این شهرستان برپا کردیم تا بعضی خانواده‌ها از سر ناآگاهی و بی اطلاعی آهنگ و یا جشنی برپا نکنند.

وی افزود:ما بهمراه اعضای گروه جهادی که متشکل از دانشجویان، طلاب و دانش آموزان می‌باشند سعی بر این داشتیم تا باهمکاری قسمت‌های مختلف شهری از جمله معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه، پالایشگاه‌، معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند، گروه خدام‌المهدی‌، گروه مشکات و بانوان انقلابی شاهد یک برنامه خوب باشیم.

عیدان تصریح کرد: الحمدالله‌ توانستیم‌ طبق برنامه ریزی پیش بریم‌ و کارهای فرهنگی هنری را با موفقیت برای مردم حاضر در پارک معلم به اتمام برسانیم.

مسئول گروه جهادی خادم‌المهدی آبادان عنوان کرد: برخی از برنامه‌های فرهنگی که در این مراسم انجام شد عبارتند از بازی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان، مسابقه منچ و پرسش و پاسخ ویژه بزرگ‌ترها که مورد پسند و مشارکت مردم در آن فضا قرار گرفت. وی افزود: همچنین اعطای پَک‌های فرهنگی به خانواده‌ها را داشتیم که شامل، صلوات شمار، تسبیح،برگه نقاشی، سربند و اقلام اینچنینی بود.

امل عیدان در پایان گفت: در ادامه گروه‌های فرهنگی و هنری پای کار آمدند و با اجرای تئاتر و تعذیه، فضای نمایشی را در پارک جهت بازدید عموم به اجرا گذاشتند که سرانجام ماحصل این مراسم در پارک معلم، در روز ۱۳ فرودین، احترام و عزت به ساحت مولی الموحدین آقا امیرالمؤمنین بود که الحمدالله توانستیم برنامه‌های ویژه‌ای را برای کودکان و نوجوانان تدارک ببینیم.

خبرنگار: ملیکا ضربت

انتهای خبر/

کد خبر: 1225701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =