نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) ساری اقامه شد

نماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم و مسئولین در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان ساری اقامه شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور، نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان ساری اقامه شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های پس از نماز عید، ضمن تبریک عید و قبولی طاعات و عبادات، بیان کرد: از مردم عزیز که در تقارن نوروز و روز طبیعت با ماه رمضان، حرمت و احترام ماه مبارک را نگه داشتند و همچنین از حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی می‌کنم.

خطیب نماز عید فطر با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر دشمنان در خارج و داخل علیه امنیت کشور، ابراز کرد: از اقدامات تروریستی دشمنان در روزهای اخیر، متوجه می‌شویم که نقشه‌های خطرناک و پیچیده دشمن برای برهم زدن امنیت و سلب آسایش مردم است اما نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و سربازان گمنام، وظایف خود را به خوبی انجام داده و امنیت را حفظ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، ضمن تشکر از اصحاب رسانه در پوشش اخبار استان و همچنین تقدیر از مسئولان استانی که امورات استان را به سمت عمران، آبادانی و رفع مشکلات مدیریت می‌کنند، ادامه داد: عید فطر و هر عید دیگری، عید به دست آوردن دل‌هاست؛ همانگونه که خدای بزرگ هم دل به دست می‌آورد و از این که سرور و خوشحالی در دل مؤمنان باشد، خوشش می‌آید.

امام جمعه شهرستان ساری با بیان فرموده امام باقر(ع) که فرموده: (اولین روز از ماه شوال که عید فطر است، خداوند ندا می‌دهد که مؤمنان به سمت جایزه‌ها بشتابند) افزود: متاسفانه اجانب و دشمنان در چنین ایامی، دل‌ها را می‌شکنند همچون دل دختران خردسال شهید جوان اهل بهنمیر، محسن حسین‌نیا و دیگر شهدای عزیز اخیر حملات تروریستی و دل خانواده‌های ۳۰ هزار شهید، ۷۰ هزار مجروح و ۲ میلیون آواره در غزه را شکستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران، خاطرنشان کرد: آمریکای شیطان، نمی‌خواهد که مردم دل‌خوش باشند و دل مردم را می‌شکند تا از راه رفته، راه شهدا، عزت و استقلال برگرداند؛ اما ملت ایران نشان داد که از دشمنان و عملیات‌های تروریستی آنان، هراسی ندارد و به راه خود، ادامه خواهد داد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1226719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =