ترکیب احتمالی سپاهان در دربی اصفهان

تیم فوتبال سپاهان در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان مقابل ذوب‌آهن قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در دیدار معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پدیده سپاهان، پرسپولیس را تهدید کرد

سپاهان در نیم فصل دوم عملکرد بسیار ضعیفی داشته؛ جایی که آن‌ها از ۷ مصاف قبلی خود تنها موفق به کسب ۱۳ امتیاز شدند. طلایی‌پوشان نیم فصل اول را با اختلاف یک امتیاز کمتر از استقلال تهران در رتبه دوم به پایان رساندند اما این تیم در سه هفته اخیر از ۹ امتیاز ممکن فقط موفق به گرفتن ۲ امتیاز شده که عملا عنوان مدعی را از این تیم برمی‌دارد.

شاگردان مورایس که به امتیازات بازی‌های معوقه خود برای جبران اختلاف با صدرنشین لیگ، حساب باز کرده بودند، نتوانستند امتیازات لازم را از این دیدارها بگیرند و اکنون با یک بازی کمتر نسبت به استقلال صدرنشین اختلافی ۱۱ امتیازی با صدر جدول دارند.

اما ذوب‌آهن بهترین آمار دیدارهای بیرون از خانه را در این فصل در اختیار خود دارد. شاگردان محمد ربیعی با برتری دور از انتظار ۴ بر یک مقابل تراکتور در تبریز پا به این دیدار می‌گذارند و قطعا انگیزه بالایی برای ادامه روند رو به رشد خود در دربی اصفهان مقابل سپاهان خواهند داشت.

دیدار رفت دو تیم با برتری ۲ صفر طلایی‌پوشان به پایان رسید که رضا اسدی و شهریار مغانلو گل‌های سپاهان را در آن دیدار به ثمر رساندند. حالا باید دید اندیشه‌های مورایس می‌تواند با برتری در این دیدار سپاهان را از بحران خارج کند.

به نظر می‌رسد مورایس سپاهان را با آرایش ۱-۳-۲-۴ روانه میدان کند. پیام نیازمند بعد از گذراندن دوران مصدومیت به چارچوب دروازه طلایی‌پوشان برگشته و وظیفه حفاظت از قفس توری سپاهان را در این دیدار دارد.

در غیاب محمد دانشگر همانند دیدار گذشته برایان دابو در کنار سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان از جناح راست و میلاد زکی‌پور در جناح چپ خط دفاعی این تیم را تکمیل می‌کنند.

محمد کریمی در کنار امید نورافکن خط میانی طلایی‌پوشان در این دیدار هستند و جلوتر از آن‌ها فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و رضا اسدی پشت سر شهریار مغانلو ۱۱ بازیکن سپاهان را در این دیدار تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رضا اسدی، برایان دابو، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

کد خبر: 1227441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =