رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند

بازیگر نقش عموکاووس در سریال «نون خ»: سیروس میمنت با من تماس گرفت و برای تست بازیگری رفتم و در همانجا نقش عموکاووس بر شانه من نشست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه شروع همکاری خود با سریال «نون خ» و چگونگی آشنایی با سعید آقاخانی گفت: آقای سیروس میمنت که از قدیم باهم دوستی داشتیم به همراه آقای مصطفی تنابنده برای تست بازیگری و انتخاب بازیگر به کرمانشاه آمده بودند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۰۰۰ نفر برای تست بازیگری به تالار انتظار کرمانشاه آمده بودند که در آن روز سیروس میمنت با من تماس گرفت و برای تست بازیگری رفتم و در همانجا نقش عموکاووس بر شانه من نشست.

وروایی تصریح کرد: برای این نقش ۱۰ نفر انتخاب شده بودیم که تا مرحله نهایی و آمدن به تهران ۹ نفر دیگر ریزش کردند و من با رهنمودهای آقای سعید آقاخانی و تلاش خودم نقشی را اجرا کردم که امیدوارم به دل مردم نشسته باشد.

بازیگر نقش عمو کاووس در خصوص نوع مواجهه مردم در کوچه و خیابان گفت: مردم هروقت مرا می‌بینند مدام عکس میگیرند و محبت نشان می دهند و تمایل دارند در مورد «نون خ» صحبت کنند و ابراز علاقه کنند.

ماشاءالله وروایی متولد سال۱۳۲۹ در کرمانشاه است. او رسکیومن(سرمتخصص نجات هوایی) و سرهنگ بازنشسته هوانیروز ارتش بوده و از نوجوانی در نمایش‌های دبیرستانی فعالیت داشته و بعد از ورود به ارتش در دانشگاه افسری نیروی هوایی تحصیلات خود را گذرانده است.

وی کار خود را در کادر پرواز و در کارهای نمایش و هنر آغاز کرده‌است. همزمان دوره‌های رنجر، کوهستان، دوره دریا، باتلاق و جنگل را گذرانده و کماندو شده است.

لازم به ذکر است با اتمام نون‌خ۲ یوسف قربانی، فرمانده وقت هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از او به‌خاطر بازی در این سریال تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =