گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

نیر الهامی سرپرست امور بانوان استانداری استان آذربایجان غربی گفت: گذشته و حال و آینده ایران از آن زنان بوده و خواهد بود.

مراسمی ضمن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به همت انجمن اسلامی دانشجویان عضو اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور ریاست دانشگاه، دکتر محمد رضا ولیلو و خانم نیر الهامی، سرپرست اموربانوان استانداری برگزار شد.
در این مراسم نیر الهامی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و تبریک روز دختر به دانشجویان حاضر در سالن گفت: دوران دانشجویی خود را قدر بدانید.

وی افزود: به گفته ریاست دانشگاه پنجاه درصد ظرفیت دانشگاه آزاد واحد ارومیه از دختران ما تشکیل شده است و این باعث افتخار ماست.
الهامی پیرو سخنانش درباره بانوان و دختران گفت: دفتر بانوان استانداری دانشنامه ای از بانوان تاثیرگذار و قهرمان تاریخ استان آذربایجان غربی از زمان قاجار تاکنون تهیه کرده است، در این دانشنامه ما شاهد شیرزنانی بودیم که در این منطقه در مقابل ظلم ایستادند و هنرنمایی هایی که توسط برخی از آن‌ها صورت گرفت.
وی بیان کرد: یکی از دشمنان منفور ایران نکته ای را عنوان کرد که، آینده ایران از آن زنان آن خواهد بود، حال بنده با صلابت میگویم که گذشته ایران هم از آن زنان ما بوده است و حتی حال و آینده هم اینگونه خواهد بود. چه بسیار مادرانی که در دامن خود قهرمانانی را پرورش دادند و راهی جبهه های جنگ حق علیه باطل کردند.
الهامی با رجوع به سخنرانی رهبر انقلاب، در هفته زن سال ۱۴۰۱ گفت: حضرت آقا تعبیری برای دختر و زن ایرانی استفاده کردند، ایشان فرمودند، دختر و زن ایرانی به مثابه هوای تنفس است یعنی اگر این هوا ساقط شود ممات حاصل میشود، پس قدر خودتان را بدانید که اگر یک زن در خانواده خودش بنا به هر دلیلی حذف شود آن خانواده فرو می‌ریزد .
او گفت: این واقعه از لحاظ علمی هم ثابت شده است، اگر دقت کنید دشمن سال پیش برای فروپاشی ایران که تمدنی ۲۵۰۰ ساله دارد از فرشته ای به نام زن برای اغتشاشات استفاده کرد، بنابراین ارزش خود را بدانید و در راستای زن عفیفه و شریف قدم بردارید. زمانی که دختر ایرانی از ارزش خود مطلع شود پله های ترقی را طی خواهیم کرد.
الهامی در پایان گفت: امیدواریم با کمک مسئولین دختران ما در سطوح ملی به موفقیت برسند.


خبرنگار: ثنا عسگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =