اوسمار همراه پرسپولیس می‌ماند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به ماندن در فصل آینده همراه این تیم گفت: دوست دارم اینجا بمانم اما باید مذاکرات ادامه پیدا کند تا ببینیم چه می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اوسمار ویه‌را در نشست خبری پیش از بازی هوادار اظهار کرد: به اواخر لیگ رسیده‌ایم و چهار بازی آخر خیلی حساس است. در سه بازی اخیر بازی‌های دشواری داشتیم و یار کمتر داشتیم و بازی‌های دشوار و احساسی بودند. حالا به آخر لیگ رسیده‌ایم. با تمام این حساسیت‌ها و بازی‌های سختی که داشتیم، خداراشکر بازیکنان ما با شرایط سخت خودشان را خوب وفق دادند و بازی‌های خوبی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند

او ادامه داد: فردا مقابل هوادار بازی داریم. آن‌ها در ۷ بازی اخیر بدون باخت بودند، در آخرین بازی مقابل ملوان بازی کردند، جایی که بازی کردن خیلی سخت است اما آن‌ها خیلی خوب بازی کردند. فردا بازی خوبی خواهیم داشت و هوادار هم خوب بازی می‌کند. استادیوم دستگردی هم آنطور که دیدم زمین خوبی است و هوادار هم تیمی است که با سیستم‌های مختلف بازی می‌کند و امیدوارم بازی خوبی باشد.

او درباره کارت قرمزهای اخیر سروش رفیعی و امید عالیشاه گفت: نمی‌شود جلوی این را گرفت که بازیکن در داخل بازی درگیری نداشته باشد. البته درست است کارت گرفتن از نظر روحی به تیم فشار می‌آورد اما خود بچه‌ها روی این کار می‌کنند که در عین حال رقابت و جنگندگی دارند، بتوانند خودشان را کنترل کنند تا این اتفاقات نیفتد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برخوردها با بازیکنان پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت است، گفت: بعضی موارد خارج از قدرت سرمربی است و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و سرپرست هستند. ما و بازیکنان تمام تلاشمان را می‌کنیم که تمرکزمان روی بازی‌ها باشد و یک بازی مهم هم فردا داریم. دوست داریم کار تکنیکی و استراتژی خودمان را خوب انجام دهیم و در بازی فردا برنده شویم.

اوسمار درباره اینکه طبق قانون فدراسیون وحدت هنانوف باید در ۶۰ درصد بازی‌های این فصل بازی می‌کرده اما اگر تا پایان فصل هم بازی کند به این حد نصاب نمی‌رسد، گفت: سوال خوبی بود. من نمی‌دانم قانون ۶۰ درصد چطوری است؟ آیا شامل یک بازیکن می‌شود یا همه؟ اگر فقط درباره یک بازیکن باشد، ممکن است بازیکن مشکل تاکتیکی یا مصدومیت داشته باشد، آیا درست است که کل سهمیه یک تیم به این خاطر از بین برود؟ چون قانون را دقیقا نمی‌دانم، نمی‌دانم چه بگویم. بازیکن سهمیه‌اش را از دست می‌دهد یا تیم؟ اگر تیم است، اگر اینطور است ناحق است. چون شاید بازیکن مصدوم شود و فصل را از دست بدهد. وقتی این فصل تمام می‌شود، دیگر ربطی به فصل بعد ندارد. باز هم می‌گویم یک فصل با فصل دیگر کاملا متفاوت است. قانونی اگر برای یک تیم است باید برای تیم دیگر هم اجرا شود.

او درباره تفاوت کلیت فوتبال ایران با برزیل گفت: فکر می‌کنم به تاکتیک و تکنیک سرمربیان برمی‌گردد و البته فرهنگ فوتبالی که از قبل وجود داشته است. اما اینجا فصل پیش هم بازی‌های مهمی بود که پر گل شد. شاید در آن فصل تیمی که بسته شد خیلی از نفر تفکرات سرمربی هجومی نبوده اما در کل این موضوع خیلی بستگی دارد به سرمربی که بخواهد تیمش را از ابتدای فصل هجومی ببندد یا دفاعی.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اوستون اورونوف بار خط حمله را به دوش می‌کشد، گفت:"اوستون اورونوف تایم دوران را سپری می‌کند و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما کل بازیکنان کمک می‌کنند که این اتفاق برای او بیفتد و بهتر دیده شود. فقط او خوب کار نمی‌کند، همه بازیکنان ما در حمله از جمله عیسی (آل کثیر) خیلی خوب کار می‌کنند و حتی بازیکنان دفاعی هم کمک می‌کنند که گل بزنیم. تیمی هستیم که همه باهم کمک می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم، شاید فقط یک بازیکن دیده شود اما همه کمک می‌کنند.

او درباره نگرانی هواداران برای فصل آینده عنوان کرد: طبق چیزی که در قائمشهر بعد از بازی گفتم، همانطور است. ما صحبت کردیم اما تمرکزمان روی این چهار بازی است که نتایج خوبی بگیریم. صحبت‌هایی با اباشگاه انجام دادم اما بقیه دست باشگاه است.

اوسمار درباره اینکه خودش تمایل دارد در پرسپولیس بماند، گفت: احساس خوبی در باشگاه دارم و پرسپولیس را دوست دارم. بازیکنان، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل ارتباط خوبی با من دارند و از نتایج لذت می‌برم. نتایج خوبی می‌گیریم و دوست دارم اینجا بمانم. باید مذاکرات ادامه پیدا کند تا ببینیم چه می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1230111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =