رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران امروز در صحن علنی شورا درباره احتمال ریزش مدرسه دکتر هشترودی به دلیل گودبرداری غیراصولی یک مسجد در جوار این مدرسه هشدار داد.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، علیرضا دبیر در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری در توافق انجام شده با سازمان زمین شهری این زمین را به هیأت امنای یکی از شهرستان‌های ایران واگذار کرده است، گفت: هیأت امنا قرار بود پول ساخت مسجد را تأمین کند، اما متأسفانه بعد از گودبرداری غیراصولی انجام شده این پروژه به حال خود رها شده و هر لحظه خطر ریزش مدرسه وجود دارد.


photo_2015-09-08_11-26-43
او گفت:‌ من نامه ای برای مهدی چمران و محمدباقر قالیباف ارسال کردم و درباره خطر ریزش مجتمع فرهنگی آموزشی دکتر هشترودی در منطقه ۲ شهرداری تهران که ۶۰۰ بچه را برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده‌اند، هشدار داده‌ام.
دبیر از کمیسیون عمران و کمیسیون نظارت شورای شهر درخواست کرد برای بازدید از این پروژه به منطقه ۲ شهرداری تهران مراجعه کنند.
او گفت:‌ در بازدید میدانی از این منطقه که متأسفانه شهردار و قائم مقام نیز حضور نداشتند و منطقه معاون عمرانی نیز نداشت؛ پیمانکار این مسجد نگران ریزش گود بود؛ اما پولی برای استحکام دیواره گود نداشت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: البته در بازدید از منطقه ۵ با اتفاق خوبی مواجه شدیم که باید از عملکرد این منطقه تشکر کنیم. منطقه ۵ موفق شده با یک تخلف ۴۰ ساله در امام زاده داوود مقابله کند و مردم محله کن از شورا و شهرداری برای این عملکرد ممنون بودند.


105105

کد خبر: 338333

وب گردی

وب گردی