رئیس کمیته ملی پارالمپیک از فدراسیون قایقرانی بازدید کرد

رئیس و مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان با حضور در دریاچه آزادی ضمن بازدید از فدراسیون قایقرانی با مسئولان این فدراسیون دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک و فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان با حضور در دریاچه آزادی ضمن بازدید از اردوی تیم ملی معلولین با غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسئولان دو فدراسیون ابتدا طی جلسه‌ای در خصوص وضعیت تیم ملی قایقرانی معلولین گفت‌وگو کردند.

این جلسه با حضور قربان حسنی دبیرکل فدارسیون جانبازان و معلولان، وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی، باقری معاونت فنی فدراسیون جانبازان و معلولان، برجسته مسئول فنی پارالمپیک، فرحناز امیرشقاقی نایب رئیس بانوان و حائری رئیس کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون، مسعود مهدوی نیا سرمربی تیم ملی آب‌های آرام معلولین و قربان زیلا دبیر انجمن قایقرانی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

در این جلسه رئیس و دبیرکل فدراسیون قایقرانی طی گزارشی وضعیت بخش معلولان فدراسیون قایقرانی را شرح دادند.

رئیس فدراسیون قایقرانی با توضیح کسب سهمیه شهلا بهروزی‌راد در مسابقات جهانی آب‌های آرام گفت: ملی‌پوش تیم ملی معلولین در نهایت شایستگی در بین نفرات برتر مسابقات جهانی قرار گرفت و برای اولین بار موفق به کسب سهمیه پارالمپیک در رشته قایقرانی شد.

غلامرضا امینی ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین در دریاچه آزادی تاکید کرد: هر دو مجموعه قایقرانی و جانبازان و معلولان در مسیر رشد و پیشرفت قایقرانان این بخش تلاش می‌کنند و به عنوان یک خانواده در کنار یکدیگر حامی عزیزان ورزشکار خواهیم بود تا موجبات افتخارآفرینی برای همه ما و ملت بزرگ ایران فراهم شود.

رئیس کمیته پارالمپیک نیز در این جلسه با اعلام اولویت‌بندی رشته‌های ورزشی حاضر در بازی‌های پارالمپیک براساس میزان مدال آوری گفت: از کسب سهمیه قایقرانی بسیار خرسندیم و از اینکه یک رشته دیگر به جمع رشته‌های حاضر در پارالمپیک اضافه شده خوشحال هستیم.

محمود خسروی وفا ادامه داد: با توجه به کسب سهمیه قایقرانی در مسابقات جهانی و اینکه احتمال کسب مدال نیز در پارالمپیک وجود دارد در کمیته فنی روی این رشته حساب ویژه‌ای باز کردیم.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: فدراسیون ما حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران حاضر در مسابقات پارالمپیک خواهد داشت و ایشان را تحت پوشش خود قرار می دهد و امیدواریم در کنار فدارسیون قایقرانی، ورزشکاران با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند و باعث سربلندی میهن عزیزمان باشند.

مسئولان فدراسیون در ادامه بازدیدی از اردوی تیم ملی آب‌های آرام معلولین داشتند و خسروی‌وفا دقایقی با ورزشکاران حاضر در اردو به گفت‌وگو پرداخت.

اردوی تیم ملی آب‌های آرام معلولین با حضور سه ورزشکار در دریاچه آزادی در جریان است.

601/601

کد خبر: 563190

وب گردی

وب گردی