پیام تبریک دبیرکل AFC به علیرضا  اسدی

ویندزور جان: تبریک صمیمانه ما را به خاطر حضور موفق تیم ملی کشورتان در رقابت های جام ملت های آسیا 2016 به میزبانی تاشکند، ازبکستان پذیرا باشید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی خود به علیرضا اسدی نوشت: جا دارد تا از این فرصت استفاده کرده و به تیم های ملی فوتسال ایران، ازبکستان و تایلند به خاطر دستیابی به سه جایگاه برتر آسیا تبریک بگوییم. همچنین به گروه پنج تیمی آسیا (ایران، ازبکستان، تایلند، ویتنام و استرالیا) نیز در راستای صعود به جام جهانی فوتسال 2016 به میزبانی کلمبیا تبریک می گوییم.
وی افزود: همچنین قدردانی و تشکر صمیمانه ما را به خاطر همکاری تان در جهت توسعه فوتسال آسیا پذیرا باشید. برگزاری موفق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا نشان از تلاش مشترک و عملکرد تمام تیم های حرفه ای و در سطح بالای حاضر در رقابتها می باشد.
ویندزور جان در ادامه به تیم ملی ایران به خاطر دریافت جایزه بازی جوانمردانه، اصغر حسن زاده برای دریافت جایزه بهترین بازیکن و همچنین سوفاوات از تایلند به عنوان بیشترین گلزن مسابقات تبریک گفت.
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در راستای توسعه فوتسال در سطح کشورتان قله های بلندتری را فتح کرده و به پیروزی های بیشتری دست پیدا کنید.

604/601

کد خبر: 602431

وب گردی

وب گردی