انتشار فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی کارتون ترکیه

دومین جشنواره بین‌المللی کارتون ترکیه ۲۰۱۶ با موضوع «بیایید موانع را بر داریم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، حدود ۱۰ درصد از مردم جهان دارای معلولیت هستند، بعضی از آن‌ها نه می‌بینند، نه می‌شنوند و نه حس می‌کنند. وظیفه سایر انسان‌ها حمایت و مراقبت از آنهاست. دومین جشنواره بین‌المللی کارتون ترکیه به منظور ارتقای سطح آگاهی عمومی مردم از تمامی کارتونیست‌ها دعوت به عمل می‌آورد تا به این موضوع بپردازند.

حضور تمامی کارتونیست‌های جهان در این رویداد هنری آزاد بوده و هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ۵ اثر در مسابقه شرکت کنند، ضمنا تکنیک اجرای آثار آزاد است. آثار ارسالی می‌تواند رنگی و یا سیاه – سفید بوده و اندازه آن‌ها حداکثر A۳ باشد.

آثاری که قبلا انتشار یافته‌اند ولی جایزه‌ای برنده نشده باشند نیز می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. هیات داوران پس از بررسی آثار به نفر اول ۸ هزار لیر به همراه لوح، نفر دوم ۵ هزار لیر به همراه لوح و به نفر سوم ۳ هزار لیر به همراه لوح اهدا می‌نماید، ضمنا سه جایزه ویژه یک هزار لیر به همراه لوح نیز به منتخبین اعطا می شود. هزینه‌های حمل و نقل و اقامت برندگان اول تا سوم توسط شهرداری ازمیر پوشش داده خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند فرم ثبت نام را از آدرس http://www. engelsizmir. org/۳۹/Yarismalar دانلود و تکمیل نموده و به همراه آثار حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۵ از طریق پست ارسال کنند.

مشخصات کامل صاحب اثر باید پشت آثار قید شده و عکس نیز هنرمند ضمیمه شود.

آدرس پستی ارسال آثار:

İzmir Büyükşehir Belediyesi، Basın Yayın Halkla İlişkiler ve

Muhtarlıklar Dairesi Başkanlığı، Tanıtım Şube Müdürlüğü

«Uluslararası Karikatür Yarışması»

Cumhuriyet Bulvarı No: ۱ Konak ۳۵۲۶۰ Izmir / Türkiye

505502

کد خبر: 645010

وب گردی

وب گردی