تجمع جمعی از مالباختگان شرکت کنتورسازی ایران در مقابل مجلس

جمعی از مالبختگان شرکت کنتور سازی ایران ،علیه سازمان بورس در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایسکانیوز، امروز ( چهارشنبه 15دی ماه) جمعی از مالبختگان شرکت کنتورسازی ایران درمقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردندوخواستار احقاق حقوقشان از سازمان بورس شدند.

بررسی ها حاکی از این است که پرونده شرکت کنتورسازی ایران از بخش حقوقی سازمان بورس به قوه قضاییه رفته است.

سازمان بورس پرونده ای را در کمیته حقوقی حسابرسان به منظور بررسی پاره ای از اقدام های صورت گرفته از سوی حسابرسی نماگر حساب در زمینه تایید برخی مدارک و مستندات مبهم شرکت کنتور سازی با موضوع صندوق های فروشگاهی در دست اقدام دارد.

پس از توقف طولانی مدت نماد معاملاتی شرکت کنتورسازی ایران، مدیر اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص طولانی شدت مدت زمان توقف نماد معاملاتی شرکت کنتور سازی ایران و شائبه عدم اصالت برخی مستندات مالی گفت:هم اکنون بخش نظارت بر ناشران بورسی در حال بررسی صورت های مالی این شرکت است.در فرآیند بررسی این شرکت، بخش حقوقی سازمان بورس نیز وارد شده است و هنوز گزارش های لازم را ارایه نکرده اند.

درهمین خصوص،"جعفر جمالی"معاون حقوقی سازمان بورس گفت: «اکنون نمی توانیم جزئیات این پرونده را منتشر کنیم. زیرا پرونده شرکت کنتورسازی هم اکنون با شکایت سازمان بورس به قوه قضاییه منتقل شده است».

موسسه حسابرسی نماگر حساب با تصمیم کمیته پذیرش و نظارت بر موسسات معتمد سازمان بورس از فهرست حسابرسان معتمد این سازمان حذف شده است.
حذف نام این موسسه از فهرست حسابرسان معتمد بورس پس از آن صورت می گیرد که سازمان بورس و اوراق بهادار با بالا گرفتن اعتراض ها نسبت به اصالت پاره ای از مستندات و مدارک حسابرسی شده شرکت کنتور سازی ایران ، به قوه قضاییه شکایت برده است.

302/300

کد خبر: 719065

وب گردی

وب گردی