مستمری شهیدان آتش نشان از امروز برقرار می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مستمری خانواده شهیدان آتش نشانی که در حادثه پلاسکو جان خود را تقدیم کردند از امروز و بدون تشریفات اداری برقرار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی ربیعی گفت: کارشناسان ما از امروز به منازل خانواده شهدا مراجعه می کنند و مستمری آنها را برقرار خواهند کرد.

وی گفت: از محل وجوه اداره شده سازمان تامین اجتماعی که در اختیار بانک رفاه قرار داده ایم، قرار است وام ارزان قیمت به افرادی که بیکاران این حادثه را به کار بگیرند، پرداخت شود.

وزیر تعاون افزود: همچنین با استاندار تهران صحبت کردیم که محلی را بطور موقت آماده کند تا تولیدی های ساختمان پلاسکو به این محل منتقل شود و تولید ادامه یابد.

وی گفت: برای احیای این محل با صندوق کارآفرین امید مذاکره کردیم تا وامهای خرد برای ادامه تولید و خرید چرخ خیاطی و دیگر لوازم مورد نیاز در اختیار قرار دهد.

ربیعی افزود: خانواده های آتش نشانان آسیب دیده که در معرض تهدید هستند نیز تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : سازمان تامین اجتماعی برای جبران هزینه آسیب دیدگان به جهت ادامه درمان و هر نوع هزینه تکمیلی درمان آمادگی کامل دارد.

ربیعی گفت: امروز وزیر کشور با هیئت امنای ساختمان جلسه خواهد داشت تا درباره احیای این ساختمان هم فکری و مذاکره شود.

وزیر کار افزود: همچنین بیمه شدگان تامین اجتماعی که در این حادثه بیکار شده اند، می توانند از فردا صبح با مراجعه به اداره کار ما در خیابان حافظ نسبت به ثبت نام و برقراری بیمه بیکاری اقدام کنند.

منبع: مهر

700700

کد خبر: 724316

وب گردی

وب گردی