مراسم اختتامیه لیگ تیراندازی 19 اسفند برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و مدال تیم ها و ورزشکاران برتر مسابقات تیراندازی لیگ برتر و دسته یک سال ۹۵ در بخش آقایان و بانوان روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلمانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این مراسم با حضور مسئولین ارشد فدراسیون تیراندازی و مدیران هیات‌های استانی و باشگاه‌ها روز پنج شنبه 199 اسفندماه در محل سالن فینال 80 خط فدراسیون تیراندازی واقع در مجموعه ورزشی آزادی در ساعت 16 برگزار می‌شود و طی آن از تیم‌ها لیگ‌های برتر و دسته یک آقایان و بانوان همراه با بهترین تیراندازان آنها با اهداء کاپ، مدال، لوح و جوایز نقدی تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

این رقابت‌ها در لیگ برتر با 28 هفته مسابقه و در لیگ دسته یک با 17 هفته در بخش آقایان و بانوان و در مجموع 45 هفته و همچنین با 30 اکیپ داوری به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات در رشته تفنگ، نیروی زمینی ارتش در لیگ برتر آقایان و بانوان به قهرمانی رسید و در تپانچه بانوان، تیم مقاومت و در بخش آقایان شرکت ملی حفاری ایران قهرمان شد و همچنین در لیگ دسته یک آقایان در دو رشته تفنگ و تپانچه دانشگاه تهران و در بخش بانوان رشته تفنگ، قزوین و در تپانچه هیات کرمانشاه به قهرمانی رسیدند.

601

کد خبر: 738353

وب گردی

وب گردی