تقسیم رأی به حلال و حرام توهین به مردم است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهراً برخی دستگاهی دارند که نشان می دهد رأی مردم حلال است یا حرام و برهمین اساس جامعه را تقسیم بندی می کنند، قطعاً این اظهارات توهین به مردم است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد قمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 9 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: عامه مردم از صدا و سیما توقع دارند صدای ملکوتی ربنای آقای شجریان از تلویزیون پخش شود . با توجه به مشتاق بودن تمامی مردم نمی دانم چرا صدا و سیما از پخش آن امتناع می کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم به مناسبت حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور افزود: از رئیس جمهور منتخب درخواست می کنم که برای سفر به شرق استان تهران آماده شوند چرا که مردم مشتاق دیدار ایشان و رفع مشکلاتشان هستند.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر ادامه داد: ظاهراً برخی دستگاهی دارند که نشان می دهد رأی مردم حلال است یا حرام و برهمین اساس جامعه را تقسیم بندی می کنند. این اظهارات توهین به مردم است و بنده به سهم خود از مردم برای حضور پرشور در انتخابات تشکر می کنم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان و دیدار با سران مرتجع این کشور گفت: سفر ترامپ در واقع حیف و میل بیت المال، دوشیدن بیت المال مسلمین، ایجاد هزینه برای مسلمانان نتیجه دیگری نداشته است در حالی که بسیاری از مردم دنیا از فقر و محرومیت رنج می برند آیا پرداخت 500 میلیارد دلار توسط دولت عربستان به آمریکای جنایتکار جایز است.

302/302

کد خبر: 783017

وب گردی

وب گردی