عزل میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد کاملا قانونی بوده

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: عزل میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کاملا قانونی و طبق اساسنامه بوده و جلسه هیات امناء کاملا رسمیت داشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو نظری درباره عزل رییس دانشگاه آزاد بیان کرد: عزل میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد کاملا قانونی بوده و طبق اساسنامه، جلسه هیات امناء کاملا رسمیت داشته است؛ البته کلیت قضیه این است که امروز دانشگاه آزاد از حیات خلوت خاندان هاشمی و اطرافیان آنها بیرون آمده و آن سود و منفعت کلانی که اینها از دانشگاه آزاد می برده اند، قطع شده است؛ بنابراین طبیعی است که ناراحت باشند.

وی با بیان اینکه مفاسد مالی گسترده ای گریبانگیر دانشگاه آزاد است و باید به آنها رسیدگی و در پیگیری قضایی هم صورت بگیرد، افزود: میرزاده حیات و ممات دانشگاه آزاد را به اخذ شهریه های دانشجویی می دانست، اما باید یک شفاف سازی مالی صورت می گرفته که این اقدام انجام نشده و اگر حسابرسی صورت گرفته به صورت داخلی بوده است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بی قانونی های خاندان هاشمی در دانشگاه آزاد گفت: بر اساس بخشنامه به ظاهر درست میرزاده، باید کسانی که نامزد انتخابات بوده ان،د از مسئولیت خود در دانشگاه آزاد استعفاء دهند؛ اما محسن هاشمی تن به این کار نداد. معتقدم تمام کسانی که در دانشگاه آزاد بر مدار بی قانونی حرکت کرده اند، باید از این دانشگاه اخراج شوند.

نظری با تاکید بر اینکه وضعیت این دانشگاه با حضور ولایتی بهتر شده اما نباید تنها به اقدامات صورت گرفته بسنده شود، تصریح کرد: امپراطوری دانشگاه آزاد در گذشته به آیین نامه ها و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی پایبند نبوده و خلاف آنها عمل می کرده ؛ در واقع آنها خود را تافته جدا بافته می دانسته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر: 783160

وب گردی

وب گردی