انجام پروژه های کلان صنعتی در انستیتو نفت دانشگاه آزاد اسلامی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد قراردادکلان نفتی در انستیتو نفت واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

مرتضی موسی خانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز به لزوم ارتباط و تعامل دانشگاه با صنعت اشاره کرد و گفت: در بخش صنعت انجام پروژه های کاربردی را در دستور کار داریم و دفاتر خود را در 4 بخش مورد نظر وزارت صنایع مستقر کرده ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم طبق صحبت‌های انجام شده بتوانیم با صنایع مهم، کلیدی و مادر به خصوص صنایع بزرگ قراردادهای خوبی را منعقد کنیم و از ظرفیت‌های علمی اساتیدمان در راستای انجام آن ها استفاده کنیم.

موسی خانی با بیان اینکه این دست از پروژه ها در گذشته هم در دستور کار بود عنوان کرد: در این دوره توجه ما بیشتر به انجام پروژه‌های کاربردی معطوف بوده و در واقع در پی انجام تحقیقاتی هستیم که مورد نیاز صنعت است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با گسترشی که در حوزه صنعت پس از برجام اتفاق می‌افتد و در پی آن واحدهای صنعتی توسعه می یابد بتوانیم از ظرفیت کسانی که می‌توانند در این راستا به ما کمک کنند برای حل مشکلات دستگاه‌های صنعتی استفاده کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون پروژه‌های خوبی را در دست اقدام داریم، از جمله پروژه نفتی ما که توسط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است و به زودی این مجموعه را با موافقت ریاست دانشگاه به انستیتو نفت واحد علوم و تحقیقات واگذار می‌کنیم. بعلاوه، قراردادهای خوبی در بحث‌های مختلف از جمله محیط زیست منعقد کرده ایم اما در نظر داریم در دوران جدید توسعه این فعالیت‌ها توسط اداره کل ارتباط با صنعت انجام شود.

200/202

کد خبر: 787364

وب گردی

وب گردی