تصویر آئودی A6 مدل 2018 فاش شد

آئودی علاوه بر آماده سازی نسخه ای کاملا جدید از A8 پرچم دار خود، روی نسل بعدی A6 نیز کار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، این سدان متوسط که انتظار می رود اواخر سال جاری به نمایش درآید دارای طراحی متمایزی در مقایسه با همتاهای بزرگ تر و کوچک تر خود خواهد بود.

علیرغم پوشش استاری کامل این خودرو، سبک طراحی آئودی در آن مشخص است و همچنان ارتباطی واضح با A8 جدید و A4 کوچک تر به چشم می خورد. به نظر می رسد A6 مدل 20188 دارای شیشه جلویی بزرگ تر باشد. جلوپنجره شش ضلعی بزرگ تر این خودرو نیز شبیه به A8 نوین به نظر می رسد در حالی که چراغ های جلو آن سازی بزرگ تر دارند و خط خارجی آن ها نیز متفاوت است.

با توجه به رینگ های این نمونه اولیه به نظر می رسد این مدل فاش شده، نسخه ای هیبریدی یا Ultraاز A6 خواهد بود که از پایه برای مصرف سوخت کم تر و ایرودنیامیک بهتر ساخته شده است.

آئودی برای این خودرو اختصاصا از موتورهای چهار و شش سیلندر استفاده می کند که شامل نسخهS6 نیز می شود. تنها مدل دارای موتور هشت سیلندر این خودرو RS6 خواهد بود که به نسخه ای ارتقا یافته از موتور 4.0 لیتری V8 معرفی شده در پورشه پانامرا توربوی 20177 مجهز می شود.

انتظار می رود مدل تولیدی A6 جدید اواخر سال 2017 و احتمالا در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی رسمی شود. این مدل به روز شده با بی ام و سری 5 جدید، جگوار XF و مرسدس کلاس E رقابت خواهد کرد.

401

کد خبر: 800438

وب گردی

وب گردی