پیام تبریک هنیه به پادشاه و ولیعهد عربستان

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه به ملک سلمان و شاهزاده محمد بن سلمان فرا رسیدن عید سعید فطر و انتخاب محمد بن سلمان به ولیعهدی را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، دفتر اطلاع رسانی اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد که وی با ارسال پیام‌های تبریک به ملک سلمان، پادشاه عربستان و محمد پسرش فرا رسیدن عید سعید فطر و انتخاب محمد بن سلمان به ولیعهدی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: افتخار دارم که فرا رسیدن عید سعید فطر را به محضر جنابعالی و ولیعهد امین شما "محمد بن سلمان بن عبد العزیز آل سعود" و خاندان کریمه و نیز دولت و ملت عربستان خالصانه تبریک بگویم و از درگاه خداوند برای شما و ملت‌تان خیر، برکت، امنیت و صلح را مسالت دارم.

هنیه همچنین انتخاب محمد بن سلمان بن عبد العزیز آل سعود به عنوان ولیعهد عربستان را تبریک گفته است.

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز شنبه با ارسال پیامی به محمد بن سلمان، جلب اعتماد ارزشمند پادشاه و انتخاب شده به عنوان ولیعهد عربستان را به وی تبریک گفت.

هنیه در پیام خود به روابط تاریخی و نبرد مقدس در دو جبهه مکه و قدس اشاره کرده و فرا رسیدن عید سعید فطر را خالصانه به وی تبریک گفته است.

303/300

کد خبر: 800467

وب گردی

وب گردی