جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از دکتر ولایتی قدردانی کردند

استادان، کارکنان و روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ای از تلاش‌ها و اهتمام دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به پاس تلاش‌ها و اهتمام ویژه به خاطر دفاع از گسترش تحصیلات تکمیلی و حقوق حقه این دانشگاه قدردانی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل بیانیه به شرح زیر اشت:
«مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ» هر کس در مقابل خوبى مردم تشکر نکند، از خداى عزّوجلّ تشکر نکرده است... امام رضا(ع)

فرهیخته گرامی جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی
ریاست محترم هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه، به عنوان یک نهاد اجتماعی یکی از ارزشمندترین منابعی است که جامعه برای پیشرفت و توسعه در اختیار دارد. این نهاد به خاطر نقش تعیین کننده ای که در تولید و انتقال دانش دارد به عنوان یکی از شاخص های تعیین میزان توسعه کشورها مد نظر قرار گرفته است.

دانشگاه آزاد اسلامی پس از گذشت 35 سال از عمر پربرکت خود با راه‌اندازی بالغ بر 400 واحد دانشگاهی که جایگاه اول توسعه علمی را در کشورمان و در میان سایر دانشگاه‌ها دارد با ایجاد ظرفیت‌های گسترده‌ علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی؛ عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را از آن خود کرده است، این افتخار مرهون تلاش و کوشش افرادی است که برای برافراشتن پرچم دانایی و توانایی در سراسر این خطه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

به پاس همت والایتان در امر پیشبرد و تحقق اهداف و سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی، ما استادان، کارکنان و روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از اهتمام حضرت‌عالی به خاطر دفاع از گسترش تحصیلات تکمیلی و حقوق حقه این دانشگاه و تعامل سازنده با مسئولان وزارت علوم و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که موجبات رفع نگرانی داوطلبان ورود به دانشگاه و خانواده‌های آنها را فراهم کرد، قدردانی می‌کنیم. دوام توفیق و سربلندی حضرت‌عالی را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

200

کد خبر: 803430

وب گردی

وب گردی