امروز چه کسی بر کرسی شهرداری مشهد می نشیند؟ انصاری یا خامسی

منتخبان شورای شهر جلسه‌ای با دو کاندیدای شهرداری مشهد امروز سه شنبه خواهند داشت که اگر اعضا به اجماع برسند شهردار مشهد مشخص خواهد شد.

روز گذشته خبری در شبکه های مجازی و سایت ها منتشر شد که بر اساس آن شهردار شدن "غلامرضا انصاری" را برای شهر مشهد قطعی اعلام کرده بود.

محمدرضا حیدری دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد درباره آخرین تصمیمات برای انتخاب شهردار این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، ضمن تکذیب این خبر بیان کرد: روز گذشته (دوشنبه 23 مردادماه) سه نفر از کاندیداها از این عرصه انصراف دادند.

وی تصریح کرد: حمیدرضا مسعودی و وحید قربانی قبل از رای گیری و آقای محمدرضا کلائی بعد از رای گیری انصراف دادند.

حیدری افزود: غلامرضا انصاری و تقی زاده باقی ماندند که امروز به جمع منتخبین دعوت شده اند و قرار است پس از گفت و گویی که صورت می گیرد درخصوص انتخاب شهردار تصمیم گیری شود.

دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد در پایان گفت: رای گیری امروز از ساعت 17 تا 19 صورت می گیرد.

لازم به ذکر است اگر اعضا در این مورد بر سر هیچ کدام از افراد به توافق نرسند با توجه به اینکه تا 26 مردادماه فرصت است احتمال اینکه در این تاریخ شهردار مشهد مشخص شود، وجود دارد.

غلامرضا انصاری

غلامرضا انصاری، متولد فریمان و دارای دکتری علوم آزمایشگاهی و دکتری مدیریت است؛ همچنین فعالیت‌های اجرایی نظیر استاندار مازندران، ریاست سازمان بهزیستی کشور، عضو شورای شهر تهران و نماینده مردم مشهد در مجلس را در پرونده کاری خود دارد.

انصاری هم‌اکنون قائم‌مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت است اما عمده سوابق فعالیتی وی در حوزه بهزیستی است و در این حوزه تجارب گران‌بهایی در اختیار دارد.

قاسم تقی‌زاده خامسی

قاسم تقی‌زاده خامسی، متولد مشهد و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است، معاونت فنی و عمرانی استانداری خراسان و معاون خدمات شهری شهرداری تهران را در سوابق شغلی خود دارد.

عمده فعالیت‌های تقی‌زاده خامسی در بخش خصوصی بوده و وی هم اکنون مشاور اتاق بازرگانی تهران است.


901/900

کد خبر: 826714

وب گردی

وب گردی