برپایی ایستگاه های تندرستی در بوستان های منطقه 7

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی ایستگاه های تندرستی در 7 بوستان منتخب منطقه به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه و تشویق و ترغیب شهروندان به انجام حرکات ورزشی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، محمدرضا غلامی با بیان این خبر، گفت: در جریان اجرای برنامه های ورزشی برای شهروندان و بهینه سازی اوقات فراغت آنها، ایستگاه های ورزشی در بوستان های منتخب شهدای جوان، شهید توکلی، آزادگان، شهید نیاکی، شهروند و شهید آوینی برپا می شود.
به گفته ی وی در این ایستگاه های ورزشی، مسابقات متنوعی در رشته های دو سرعت، طناب کشی و طناب زنی نیز همراه با اهدای جوایز برگزار خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 با اشاره به اینکه ایستگاه های ورزشی از 30 مردادماه تا 6 شهریورماه دایر هستند، یادآور شد: این طرح با هدف ایجاد محیط های مناسب برای ورزش صبحگاهی و فرهنگ سازی جهت توسعه ورزش همگانی در جامعه اجرا شده و شهروندان زیر نظر مربی ورزشی به انجام حرکت های آمادگی جسمانی می پردازند .
وی با تاکید بر اشاعه ورزش شهروندی و همگانی تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزش همگانی بهانه ای است برای دور هم جمع کردن خانواده ها، همایش ایستگاه های تندرستی با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط ،تحکیم بنیان خانواده ها و ترغیب آنان به ورزش در منطقه برگزار می شود.
به گفته معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه7 در این ایستگاههای ورزشی در کنار حرکات ورزشی امکان استفاده از دستگاه ها و لوازم ورزشی نیز برای شهروندان در بوستانها فراهم شده و پس از تمرینات نرمشی می توان از این دستگاهها برای تکمیل حرکات استفاده کرد.

701

کد خبر: 828982

وب گردی

وب گردی