رسن جانشین ستاره ها در پرسپولیس

رسن در اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس حسابی هواداران را به وجد آورد و جای خود را در دل آن ها باز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، شب گذشته دو تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند؛ نماینده ایران اما خیلی موفق نبود و 2 گل دریافت کرد، همین امر باعث شد برانکو ریسک کند و از بازیکنان جوانش در این دیدار استفاده کند، او به بازیکنانش اعتماد کردند جوابش را هم گرفت.

بشار رسن هافبک جوان تیم ملی عراق بعد از بیش از یک سال تلاش پرسپولیس به این تیم آمد که نشانه علاقه برانکو به جذب این بازیکن بوده است. بازیکنی که درگیر دیدارهای ملی اش بود خیلی دیر به تمرینات پرسپولیس ملحق شد اما با عملکردش در بازی دیشب این تاخیر اصلا دیده نمی شد. وقتی در نیمه دوم بشار رسن کنار زمین آمد تا جانشین محسن مسلمان شود خیلی ها این تعویض برانکو را با تردید نگاه می کردند؛ اما بشار رسن با نمایش خوب خود در میانه زمین نه تنها توانست نقش مهمی در بازگشت پرسپولیس بازی کند که نشان داد پرسپولیس در این فصل صاحب یک هافبک توانمند شده است.

این بازیکن در اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس حسابی هواداران را به وجد آورد و جای خود را در دل آن ها باز کرد. او پاس گل اول تیمش را روی ارسال یک ضربه ایستگاهی داد ضمن اینکه در روند کلی بازی که به سود تیم پرسپولیس تغییر کرد مهره ای موثر بود. رسن با شماره 55 در میانه میدان پرسپولیس در بازی دفاعی و هجومی تیم پخته و باهوش عمل کرد تا مشخص شود چرا برانکو یک سال منتظر حضور رسن در جمع شاگردانش بود. رسن با این سبک کار می تواند به راحتی جای سروش رفیعی را هم پر کند! آرامش، تکنیک و عملکرد فنی این بازیکن می تواند روزهای خوبی را برای خود و پرسپولیس رقم بزند.

بشار رسن می تواند هم در ادامه رقابت های لیگ و هم در بازی برگشت با الاهلی مهره کلیدی خط هافبک پرسپولیس باشد. خط هافبکی که دیگر روی فرم نبودن دو عنصر اصلی اش ، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان باعث نگرانی برانکو نخواهد شد؛ چرا که او بشار رسن و یکی دو هافبک جوان و فوق العاده دیگر روی نیمکت دارد که می توانند نمایشی بهتر از ستاره های خارج از فرم داشته باشند.

601

کد خبر: 829386

وب گردی

وب گردی