جشنواره قرآن و عترت دانشجویان از ۱۹ شهریور در گرگان آغاز می شود

سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان ۳۲ ساله شد و یکی از قدیمی ترین و بادوام ترین جشنواره‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌های کشور است.

این جشنواره که با هدف آشنایی قشر فرهنگی و نسل جوان و آینده کشور با معارف قرآنی، امسال به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.


رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان با بیان اینکه در مجموع ۱۰۰۴ اثر در ۶ بخش شامل آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: ۴۲۷ دانشجوی خواهر و ۵۷۷ دانشجوی برادر آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کردند که در بخش نهایی ۳۰۰ نفر در گرگان حضور خواهند یافت.

مراسم افتتاحیه این جشنواره روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه با حضور دکتر هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولین استانی در سالن خلیج فارس این دانشگاه برگزار می شود.

رییس شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

کد خبر: 833825

وب گردی

وب گردی