آمریکا موسس تروریسم در جهان است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در واکنش به تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا گفت: نیروهای آمریکایی در منطقه امنیت نخواهند داشت.

آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در حاشیه اجلاس بین المللی اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت، در پاسخ به سوال خبرنگارسیاسی ایسکانیوز مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا اظهار داشت: شکی در این موضوع نیست که آمریکا خود موسس تروریسم در منطقه است؛ همان طوری که مسئولین ما اعلام کرده اند در صورتی که آمریکا سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد، تمام اهداف آمریکا در منطقه برای ما به عنوان یک مجموعه تروریستی هدف قرار خواهد گرفت و همان رفتاری که با داعش داشتیم در مورد آمریکا نیز اتخاذ خواهیم کرد و نیروهای آمریکایی در منطقه امنیت نخواهند داشت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که یکی از حامیان اصلی آمریکا است، نقش آن ها در مسئله تروریسم کاملا مشخص است؛ خودشان نیز به طور علنی اعلام می کنند که ما منکر تروریسم نیستیم، بنابراین رژیم غاصب صهونیستی یکی از حامیان اصلی تروریسم در منطقه است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب تصریح کرد: رهبران آمریکایی به صراحت اعلام کرده اند که عامل ایجاد داعش در منطقه ما بودیم، رهبران گروه تروریستی القاعده نیز با سردمداران آمریکایی شریک تجاری بودند و دستشان در یک کاسه بود.

آیت الله محسن اراکی درپایان تاکید کرد: امروز برای همگان مسجل شده است که تروریسمی که در جهان به وجود آمده از ابتدای آن دست آمریکا در آن دخیل بوده است.

302

کد خبر: 845405

وب گردی

وب گردی