مهمترین پشتوانه محور مقاومت حمایت مردمی است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد : طرح تروریستی آمریکا برای ضربه زدن به سوریه و مقاومت به لطف پیروزی‌های ارتش سوریه و همپیمانانش شکست خورده است.

به گزارش ایسکانیوز، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد پیروزی‌های ارتش عربی سوریه و هم پیمانانش، طرح صهیونیستی آمریکایی تروریستی را در منطقه به شکست کشانده است.

وی که در شهرک البیاض در جنوب لبنان سخن می‌گفت، اظهار داشت: پروژه و طرح تروریستی آمریکا برای ضربه زدن به سوریه و مقاومت و تحمیل سلطه و سیطره خود بر منطقه و همچنین تحقق اهدافش از طریق گروه‌های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره ناکام مانده و شکست خورده است که این پس از شکست‌های پیاپی این کشور صورت گرفت که در نهایت به طرح و پروژه تجزیه منطقه پناه برد که در این زمینه هم ناکام ماند.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله خاطر نشان کرد :استراتژی جدید آمریکا در حقیقت همان استراتژی قدیمی این کشور است که بر فتنه افکنی، جنگ افروزی و تروریسم در منطقه عربی و جهان و به زانو درآوردن ملت‌ها و تسلیم آن ها در برابر سلطه آمریکا تمرکز دارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، دعموش تاکید کرد: کشورهای محور مقاومت در رویارویی خود با فشارها و تحریم‌های تحمیلی از سوی آمریکا، بر پشتوانه مردمی و حمایت ملت‌ها و اراده آن ها تکیه می‌کنند، ملت‌هایی که با تسلیم شدن در برابر آمریکا و اسرائیل مخالف هستند.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله از همه لبنانی‌ها خواست با تقویت وحدت ملی و بی‌اعتنایی به آن چه بیگانگان می‌خواهند بر آن ها دیکته کنند و همچنین چنگ زدن به عناصر و مولفه‌های قدرت و در راس آن ها، معادله سه گانه «ارتش، ملت و مقاومت»، ثبات داخلی کشورشان را حفظ کنند.

کد خبر: 847386

وب گردی

وب گردی