گودال پارکینگ ساختمان مسکونی خودرو 206 را بلعید

فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی گفت:ریزش ناگهانی کف پارکینگ ساختمان مسکونی در خیابان آزادی باعث سقوط خودرو به داخل گودال شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرنگاران جوان؛ غلامرضا روحی فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی اظهار کرد:در پی ریزش کف پارکینگ ساختمان مسکونی و سقوط یک دستگاه خودرو سواری به درون گودال، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 19:40 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 8 را روانه خیابان آزادی، خیابان گرانمایه کرد.

غلامرضا روحی فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی بیان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه یک ساختمان مسکونی چهار طبقه مشاهده شد که کف پارکینگ منفی یک آن به دلیل ترکیدگی لوله های فاضلاب و شسته شدن زیر ساخت پارکینگ فرو ریخته و یک دستگاه خودرو سواری 206 از قسمت جلوی خودرو، داخل گودالی به قطر و عمق 4 متر فرو رفته بود.

وی ادامه داد: فروکش کردن کف پارکینگ و به دام افتادن خودروی 206 باعث محبوس شدن دو دستگاه خودروی دیگر در پشت گودال شده بود.

روحی افزود: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محل حادثه و مهار خودرو 206، از دو قسمت توسط تجهیزات مخصوص، عملیات بیرون آوردن خودرو را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با مهارت هرچه تمام، خودروی به دام افتاده در گودال را بیرون کشیدند و پس از آن با استفاده از نردبان های آتش نشانی دو خودروی دیگر را از روی گودال به محل امن انتقال دادند.

روحی گفت:آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و کشیدن نوار احتیاط بر روی دهانه چاه، پس از تحویل محل حادثه به عوامل شهرداری و مالکان ساختمان به عملیات خود پایان دادند.

705

کد خبر: 863666

وب گردی

وب گردی