برگزیدگان جشنواره سپیدار آذرماه معرفی می شوند

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره سپیدار یازدهم آذر در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون (سالن شهید بهنام محمدی) معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز از دبیرخانه دائمی جشنواره سپیدار، هیات انتخاب این جشنواره 2 هزار و 190 اثر در بخش کودک و نوجوان و 855 اثر در بخش بزرگسال را بررسی کرده اند.

بر اساس این گزارش 603 داستان، شعر، عکس، نقاشی، روزنامه دیواری، مقاله ،فعالیت گروهی و...در بخش کودک و نوجوان و 65 داستان و 30 شعر در بخش بزرگسال به داوری نهایی گذاشته شده اند. برندگان این رقابت طی آیینی یازدهم آذر ، ساعت 14 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون (سالن شهید بهنام محمدی) معرفی خواهند شد.

این جشنواره توسط انتشارات فنی ایران ( کتاب های نردبان) برگزار می شود و در طی سه دوره برگزاری قدم های مهمی را در تولید محتوای فرهنگی در حوزه محیط زیست برداشته است.

براساس این گزارش، سومین دوره جشنواره محیط زیستی سپیدار با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

502

کد خبر: 864118

وب گردی

وب گردی