پلتفورم برتر فارسی زبانان در سال 1404 خواهیم شد

مدیر شرکت آی سمینار در کارگاه مدیریت تغییرات فرهنگی گفت: کاربران اپلیکیشن آی سمینار تجربه ای آنلاین و متفاوت از سمینارها را تجربه می کنند و هدفمان تبدیل شدن به پلتفرم برتر فارسی زبانان در سال 1404 است.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، در سومین روز از برگزاری نمایشگاه کارگاه «مدیریت تغییرات فرهنگی» در بخش استارتاپ ها برگزار شد.

مسئول استارتاپ «فالو» در ابتدای این کارگاه گفت : در فالو الگوریتم های هوشمند وجود دارد، وقتی خبری ارسال می شود نیازی به جست و جو نیست و شما در این الگوریتم محتوا را پیدا می کنید. برای مثال اگر کاربری خبر مشخصی درباره فرد مشهوری را بخواهد پیگیری کند نیازی به جست و جو نیست و در الگوریتم فالو شما محتوا را به راحتی پیدا می کنید.

وی افزود: فالو یک نوع پلت فورم است و اطلاعات بک آپ گرفته می شود. کاربران روی گوشی و تبلت می توانند از فالو استفاده کنند.مثلا زمانی که کاربر اینترنت رایگان دارد می تواند علاقمندی های خود را ثبت کند تا برای مثال به صورت خودکار انچه می خواهد دانلود شود

مدیر شرکت آی سمینار با بیان اینکه تولید محتوا بخش دیگری است که در فالو وجود دارد، گفت: فالو مثل یوتیوب تولید محتوا می کند. همچنین سیستم ضد کپی مقالات هم داریم که می تواند کپی مقالات را ردیابی کند.

وی توضیح داد: نرم افزار نابینایان را هم داریم که کاربر روی نرم افزار دست می کشد و وارد آن می شود و نرم افزار می تواند برایش فایل پی دی اف را بخواند و یا برای مثال آب و هوا را اعلام کند.ما در حال حاضر 10 هزار یوزر در فضای مجازی داریم.

در ادامه کارگاه نماینده ای از سایت حراجی «رد کالا» گفت: رد کالا سایتی است که امروز 15 هزار کاربر دارد و هر روز بین 3 تا 5 حراجی دارد.بازار هدف ما علاقمندان به تکنولوژی هستند و روش درآمدی سایت به این صورت است که از کاربر هزینه می گیریم.

وی بیان کرد: رد کالا سایتی است که روی حراجی کالاها و خدمات اصل و کاملا نو (بسته بندی شده) به همراه گارانتی متمرکز است.

سیستم حراجی آنلاین رد کالا امکان شرکت در حراجی ها و خرید اجناس با قیمت هیجانی و باور نکردنی تا حدود 50 درصد قیمت را فراهم می آورد.

مدیر شرکت آی سمینار با بیان اینکه این سیستم امکان خرید به صورت مستقیم و قیمت روز بازار را دارا است ، گفت: اما عملکرد اصلی این سایت فروش محصول از طریق حراجی است.برخلاف سایر سایت های حراجی این سیستم اولا فقط محصولاتی را عرضه می کند که کاملا نو و اصل و دارای گارانتی باشند و دوم اینکه این محصولات توسط خود سایت عرضه یا تایید می شود و از بیرون از سایت کالایی ناشناخته به حراجی گذاشته نمی شود.

در ادامه کارگاه مهندس بهادر کاردل ، موسس و مدیر استارتاپ« کافه کاتالوگ» درباره این استارتاپ گفت: کسانی که برای کارهایشان کاتالوگ چاپ می کنند دارای مشکلاتی هستند، از جمله اینکه فضای انتشار محدود دارند، هزینه های چاپ و انتشار بالا است و همچنین اثر بخشی کم است.

وی درباره مزیت های رقابتی کافه کاتالوگ گفت: دسترسی سریع و آسان در فضای مجازی، قابلیت انتشار آسان در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی از مزیت های کافه کاتالوگ است.دیگر ویژگی این کاتالوگ انلاین این است که تیراژ نامحدود دارد، بدون دور ریز است، امکان دسترسی آسان و به اشتراک گذاری دارد، عدم نیاز به آپ ، کاهش هزینه ها و اجرای کمپین و حفظ محیط زیست از دیگر مزایای این کاتالوگ آنلاین است.

کاردل در ادامه اضافه کرد: ارزش افزوده در این کاتالوگ آنلاین قابلیت افزودن کلیپ و ویدئو، فایل صوتی، گالری تصاویر ، لینک به شبکه های اجتماعی و وبسایت و فروشگاه و همچنین فعال کردن شماره تلفن است.

وی بیان کرد: فرآیند تولید کاتالوگ به این صورت است که فایل پی دی اف را می گیریم، یک HDMI از نسخه کاتالوگ را می دهیم تا روی دامنه خود بگذارند، گام بعدی اتوماتیک کردن است. سایت کافه کاتالوگ باید مرجع باشد و بتوانیم جایگزین نسخه چاپی بشویم؛ کاتالوگی که با باز کردن یک لینک می توانید آن را ببینید.

همچنین در بخش دیگری از کارگاه ، مدیر روابط عمومی استارتاپ «دفتر شما » به بیان توضیحاتی درباره این استارتاپ پرداخت و گفت: ما سه نوع سرویس آنلاین عرضه می کنیم، شرکتی دانش بنیان هستیم که سابقه 5 سال فعالیت و یک هزار و 500 کاربر فعال داریم.

مدیر شرکت آی سمینار با توضیح اینکه مرکز تماس آنلاین ، تلفن گویا و منشی مجازی داررد ، گفت : مخاطب ما مشاغل خانگی ، استارتاپ ها و همه کسانی که می خواهند کسب و کاری را راه بیاندازند، هستند. ما دو نوع سرویس اصلی داریم، جامعه هدف بزرگی داریم و مرکز آنلاین تماس بومی هستیم.

502

کد خبر: 870698

وب گردی

وب گردی