برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال پیش از انتخابات کمیته المپیک

سرپرست فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که تلاش او بر این موضوع است که انتخابات این فدراسیون پیش از انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون بسکتبال، درباره محورهای اصلی برنامه های خود گفت: ان‌شاءلله در فضای بسیار خوبی که با کمک همه پیشکسوتان و مشحون ایجاد خواهد شد، بتوانیم ثبت نام را به زودی شروع کنیم و مجمع بسیار خوبی داشته باشیم. بررسی می‌کنیم اگر هیأت های ادارات کل استان ها دارای سرپرستی هستند، سریعاً تبدیل به ریاست هیأت شوند تا بتوانند در مجمع حضور پیدا کرده و رأی دهنده باشند. ان‌شالله نخواهیم گذاشت برنامه‌ای که از قبل چیده شده به تعویق بیفتد و مسیر بسکتبال را با درایت کافی تا برگزاری مجمع ادامه خواهیم داد.

وی، در پاسخ به این پرسش که در خبرها آمده نام نویسی از نامزده ها از هفته آینده آغاز خواهد شد، آیا شما این خبر را تأیید می‌کنید، بیان کرد: بله، به احتمال قوی هفته آتی نام نویسی صورت خواهد گرفت. دستور سلطانی فر نیز همین است.

پریچهره، در پاسخ به این سوال گوینده رادیو ورزش مبنی بر اینکه 25 دی انتخابات کمیته ملی المپیک است و خیلی راجع به این موضوع صحبت می شود که انتخابات بسکتبال قبل از این تاریخ باید برگزار شود، آیا این مطلب صحت دارد، اظهار کرد: اگر مشکلی پیش نیاید، یقیناً همینطور خواهد شد. اینکه سرپرستی نباید زیاد طولانی باشد، هم دستوری است که به بنده داده شده و هم نظر شخصی خودم است. سریعاً ثبت نام ها را شروع می کنیم و تأیید صلاحیت ها وقتی انجام شد، سریعاً نسبت به برگزاری مجمع اقدام می کنیم.

602

کد خبر: 877738

وب گردی

وب گردی