آغاز تدوین برنامه عملیاتی سال 97 وزارت بهداشت

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت از تدوین برنامه عملیاتی سال ۹۷ در سطح وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رحیم رئوفی جهرمی با اعلام این مطلب در جلسه کمیته برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: تدوین برنامه عملیاتی باید باتوجه به آنالیز صورت گرفته، طبق برنامه سال ۹۶ همراه با واقع بینی و مشارکت حداکثری دانشگاه های علوم پزشکی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: حمایت معاونین ستادی در تبیین برنامه ها از اصول اولیه و اساسی برنامه ریزی است و این امر محقق نمی شود مگر اینکه اولویت ها، سیاست ها و دغدغه های آنها در راستای اهداف تبیین شده را تبدیل به برنامه کنیم.

دکتر رئوفی اظهار کرد: حرکت دانشگاه های علوم پزشکی در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال ۹۶ قابل قبول بوده و لازم است بحث غنی کردن محتوای برنامه های سال ۹۷ در سطح ستاد وزارت بهداشت در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه، قائم مقام ها و مدیران برنامه ریزی معاونت های وزارت بهداشت در خصوص تدوین شیوه نامه برنامه عملیاتی سال ۹۷ مطالبی را بیان کردند.

701

کد خبر: 880095

وب گردی

وب گردی