باید از ظرفیت و توانایی بانوان بهره بیشتری ببریم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به اینکه جانشین‌پروری و بهره‌گیری از ظرفیت بانوان از جمله اولویت‌های اصلی وزارت کشور است، گفت: زحمات بانوان در وزارت کشور باید بیش از پیش دیده شود.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، جواد ناصریان در مراسم معارفه منیره زارع سرپرست جدید دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزارت کشور و و تکریم محسن محمودی و مدیرکل پیشین این دفتر با اشاره به اینکه وزارت کشور به تأسی از سیاست‌های دولت و رئیس‌جمهور به دنبال این است که نقش بیشتری در اختیار بانوان قرار دهد اظهار کرد: زحمات بانوان در وزارت کشور باید بیش از پیش دیده شود و مجموعه از ظرفیت و توانایی بانوان بهره بیشتری ببرد.

وی در ادامه افزود: دست ما در انتخاب جایگزین محمودی در دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور پر بود اما زارع که فرد بسیار پرتلاش، متعهد و توانمندی است را انتخاب کردیم تا نقش بیشتری به بانوان وزارت کشور بدهیم.

ناصریان با بیان اینکه یکی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی، مساله جانشین‌پروری است تصریح کرد: ما جانشین پروری و ساماندهی نیروی انسانی را در اولویت خود قرار داده‌ایم و بر همین اساس از خانم زارع هم می خواهم به موضوع جانشین‌پروری توجه کافی داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور همچنین تصریح کرد: از هر اقدامی برای ارتقای توانمندی کارکنان وزارت کشور استقبال می کنیم و از خانم زارع هم می خواهم هر اقدامی در این زمینه لازم است را انجام دهد.

وی با تشکر از زحمات محمودی و اشاره به اینکه جابجایی مدیران نه به خاطر نارضایتی مجموعه بلکه به دلیل بهره گیری از ایده‌ها، افکار و نگاه جدید است. این جابجایی‌ها و استفاده از تفکرات جدید، اقتضای کار است.

ناصریان افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در دفتر برنامه‌ریزی و بودجه انجام شده است که یکی از نتایج این تلاش‌ها افزایش 2 و شش دهم برابری بودجه وزارت کشور در سال 97 نسبت به سال 92 است. اگر این حوزه ضعیف عمل می کرد حتما در اجرای تصمیمات و وظایف وزارت کشور دچار مشکل می شدیم.

وی در پایان بیان کرد: دغدغه ما در حوزه برنامه‌ریزی است که به خاطر فشار کار، کمتر به این حوزه توجه شده است ولی باید تلاش کنیم که این مساله را نیز حل کنیم.

منبع: فارس

۳۰۴

کد خبر: 906139

وب گردی

وب گردی