اجرای گروه «هاگ» دو سال پس از انتشار اولین آلبوم

کنسرت گروه موسیقی «هاگ» دوسال پس از انتشار اولین آلبوم، در برج آزادی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سرانجام پس از دو سال که از انتشار آلبوم گروه «هاگ» با عنوان «رانش» می­گذرد، گروه هاگ با آهنگ­های این آلبوم و نیز کارهای جدید گروه، هفتم اسفند، در سالن برج آزادی به روی صحنه خواهد رفت.

شیوه­ آهنگسازی و تنظیم آثار گروه هاگ به گونه ای است که ترکیبی متناسب از صداها شکل می ­گیرد و انرژی موسیقی راک­ اند رول اصیل را حفظ می­ کند.

ترکیب صداها و تکنیک­ های موسیقی راک متأخر، با جلوه­ ها و شیوه ­های دهه­ های نخست این ژانر، آن ویژگی منحصربه­ فردی است که کار این گروه را متمایز می ­کند.

این کنسرت که در ساعت 21 روز دوشنبه هفتم اسفندماه 96 در سالن مجموعه فرهنگی برج آزادی برگزار خواهد شد، ­با قطعه «اره ­برقی» آغاز می­ شود و با «ستاره­ راک» پایان خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز، گروه چهار ساله «هاگ» به دنبال نوعی موسیقی راک است که تنها به اصل موسیقی می اندیشد. راک بی کلام، و این همان چیزی است که «رانش» عرضه می دارد. آلبوم «رانش»، اولین اثر رسمی گروه هاگ، آلبومی از موسیقی راک بی کلام است در پنج قطعه که موسسه فرهنگی هنری آوای شباهنگ منتشر کرده است.

اعضای این گروه عبارتند از: پیانو و سینتیسایزر : عماد قَشَمی، گیتار بیس:رضا خلیل پور، گیتار لید: محسن رضایی، گیتار ریتم و سولوی٢: کسرا جلالی، درامز: امیرحسین رضایی، آهنگساز و تنظیم کننده : امیرحسین رضایی و میکس و مستر: امین دوگونچی.

503

کد خبر: 907242

وب گردی

وب گردی