دانشجویان نوع بازبینی تئاتر صحنه جشنواره دانشگاهی را انتخاب می‌کنند

برای دومین سال پیاپی و در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی؛ انتخاب نوع بازبینی مرحله اول بخش تئاتر صحنه به انتخاب دانشجویان حاضر در این بخش خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، اطلاعیه‌ای درباره انتخاب نحوه بازبینی توسط دانشجو صادر شد که پیرو این اطلاعیه برای دومین سال پیاپی، گروه ها می توانند نحوه بازبینی (حضوری یا غیرحضوری) را انتخاب کنند.

اطلاعیه صادر شده به شرح زیر است: بر اساس فراخوان منتشر شده، دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در راستای هرچه بهتر و با کیفیت‌تر شدن این دوره از جشنواره و جلب رضایت بیشتر دانشجویان، بازبینی مرحله اول نمایش‌های راه یافته به بخش صحنه‌ای را بنا بر انتخاب کارگردانان به صورت حضوری و غیر حضوری (دیدن فیلم) برگزار می‌نماید. لذا متقاضیان می‌بایست درخواست مکتوب خود را برای بازبینی حضوری و یا فیلم اثر (۳نسخه dvd از فیلم نمایش با فرمت mp4 و با مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه) از تاریخ ۵ لغایت ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۶ تحویل دبیرخانه کنند.

بدیهی‌است به تقاضاها و درخواست‌ها پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد و عدم پیگیری از نحوه بازبینی به منزله انصراف است. همچنین لازم به ‌ذکر است دبیرخانه برای بازبینی حضوری هیچ امکاناتی از قبیل اکسسوار، دکور، نور، صوت و ... برای ارائه به گروه ها ندارد.

بازبینی های حضوری از تاریخ ۱۳ تا ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ طبق جدول برنامه ریزی شده برگزار خواهد شد.

**اعلام نتایج اولیه بخش پژوهش بیست و یکمین تئاتر دانشگاهی

دبیرخانه‌ جشنواره، نتایجِ اولیه‌ بخش پژوهش را با ابراز خرسندی هیئت محترم داوران از رشدِ کمی و کیفی چکیده‌های رسیده، به شرح زیر اعلام می‌کند.

از مجموع ۴۷ چکیده‌ی رسیده به دبیرخانه، تعداد ۱۶ چکیده انتخاب شده که پژوهشگران گرامی می‌بایست تا تاریخ ۲۵ اسفند اصل مقاله را در سایت جشنواره بار گذاری نموده و سه نسخه آن را به دبیرخانه ارسال کنند.

داوری مرحله نهایی این بخش تا پایان فروردین انجام شده و نتایجِ قطعی جهتِ ارایه در هفته‌ پژوهش اعلام خواهد شد.

داوری این بخش را سعید اسدی و علی‌اکبر علیزاد و خانم آزاده شاهمیری به عهده داشته‌اند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی برگزار می شود.

500

کد خبر: 909701

وب گردی

وب گردی