درخواست نماینده مردم سنقر از وزیر ارتباطات

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفری که وزیر ارتباطات به استان کرمانشاه دارند انتظار داریم تا نظارتی بر مشکلات ارتباطی این شهرستان داشته باشد.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجشنبه 30 فروردین در هفته جاری به استان کرمانشاه سفر می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به کرمانشاه پروژه‌های ارتباطی و فناوری استان در زمینه اشتغالزایی را مورد بررسی قرار خواهد داد و عملکرد ادارات زیرمجموعه این وزارتخانه را ارزیابی و مورد سنجش قرار می‌دهد.

سیدجواد حسینی کیا در رابطه با سفر وزیر ارتباطات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در سفری آقای جهرمی به استان کرمانشاه خواهند داشت پیگر این موضوع هستم تا وی در این سفر از شهرستان سنقر بازدید داشته باشند.

وی در رابطه با انتظارات مردم این شهرستان از وزیر ارتباطات گفت: اولین موضوع نسبت به بحث اینترنت پرسرعت در برخی از مناطق است، زیرا مردم نسبت به پایین بودن سرعت اینترنت گلایه دارند وضعیت اینترنت در این مناطق خیلی خوب نیست.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: دومین موضوع این است که مردم در شهرستان سنقر نسبت به نبود آنتن در خط ها و عدم آنتن دهی مناسب گلایه هایی دارند.

حسینی کیا تصریح کرد: موضوع دیگر مشکل این منطقه رهاشدگی تلفن ثابت روستایی است که انتظار داریم آقای وزیر نسبت به این موضوع هم نظارت داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس گفت: این سه نکته جزو مطالبات مردم شهرستان است که در گذشته هم این موضوعات را به استحضار وی رسانده ایم و دوباره هم این موضوع را به وزیر انتقال خواهیم داد.

901/900

کد خبر: 932841

وب گردی

وب گردی