باید در تربیت نسلی همتراز با ارزش های انقلاب اسلامی کوشا باشیم

​رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه سما و دانشگاه آزاد اسلامی، باید در تربیت نسلی همتراز با ارزش های انقلاب اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر منظری توکلی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه ای که به منظور قدردانی از اقدام دکتر محمدکاظم کاوه ­پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در اهدا بخشی از ساختمان های مازاد این دانشگاه به سازمان سما، خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه سما و دانشگاه آزاد اسلامی، باید در تربیت نسلی همتراز با ارزش های انقلاب اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.

وی با تأکید بر رشد کمی و کیفی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در فرآیند انتخاب معلمان و استادان توجه ویژه ای داشته باشید تا با استفاده از نیروی انسانی کارآمد، توانمند و ماهر در پیشبرد اهداف سما گام های موثرتری برداشته شود.

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد تا استان فارس در توسعه کمی و کیفی مدارس بتواند به عنوان استانی نمونه و پیشرو باشد.

دکتر رحیمی معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از آغاز به کار مدرسه سما در شهر صدرا استان فارس خبر داد و گفت: با توجه به فضا مناسب مدرسه سما، استقبال خوبی از این مدرسه صورت گرفته است.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی دکتر منظری توکلی از همراهی و همکاری دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم قدردانی شد.

202

کد خبر: 959591

وب گردی

وب گردی