هیئتی از فعالان فرهنگی  اجتماعی عراق از دانشگاه الزهرا بازدید کردند

هیئتی از بانوان فرهیخته و فعالان فرهنگی اجتماعی  کشور عراق با هدف توسعه همکاری‌های علمی بین المللی از دانشگاه الزهرا بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هیئتی از بانوان فرهیخته فعال فرهنگی – اجتماعی کشور عراق در بازدید از دانشگاه الزهرا با پریچهر حناچی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه و رقیه رستم پور مدیر گروه آموزشی زبان و ادبیات عرب دیدار و گفتگو کردند.

رستم پور در این نشست با خوشامدگویی به میهمانان، نسبت به حضور بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی عراق در دانشگاه الزهرا ابراز خوشحالی کرد.

وی ضمن اشاره به روابط دوستانه و پیوندهای عمیق تاریخی و فرهنگی میان دو ملت ایران و عراق؛ بر اهمیت روابط علمی و دانشگاهی در توسعه و تحکیم روابط میان دو کشور تاکید کرد.

رستم پور در ادامه به معرفی امکانات، ظرفیت‌ها و دانشکده‌های دانشگاه الزهرا پرداخت،و از آمادگی این دانشگاه در راستای جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی عراقی به صورت آزاد و بورسیه خبر داد.

در ادامه نشست حناچی نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان و ابلاغ سلام و تحیت ریاست دانشگاه الزهرا به میهمانان، از آمادگی مدیریت بین الملل دانشگاه الزهرا برای پیگیری پیشنهادهای همکاری پژوهشی در زمینه های تخصصی مورد نظر حاضران، برگزاری کارگاههای آموزشی و نشست‌های تخصصی مشترک و جذب دانشجو خبر داد.

وی همچنین به تأسیس قریب الوقوع شعبه دانشگاه الزهرا در کربلا اشاره کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029291

وب گردی

وب گردی