لمپارد: مشکلات چلسی را می‌دانم و از هدایت آن لذت می‌برم

سرمربی چلسی گفت: با علم به مشکلات بزرگ چلسی هدایت این تیم را پذیرفته و از انجام کارش لذت می‌برد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرانک لمپارد می‌گوید برخی باشگاه‌ها مثل آرسنال در دوران گذار به سرمربی خود وقت می‌دهند و باشگاه‌های دیگری هم تصمیم به اخراج چند باره سرمربی می‌گیرند.

در هفته ۳۴ لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی سه‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم امارات مقابل هم صف‌آرایی می‌کند. صحبت‌های فرانک لمپارد، سرمربی موقت چلسی در نشست خبری پیش از مسابقه برابر آرسنال را به نقل از فوتبال لندن می‌خوانید.

کاهش ۳۰ درصدی دستمزد بازیکنان چلسی

 کولیبالی برای مدتی غایب خواهد بود و کار سختی برای بازی کردن دوباره در این فصل خواهد داشت. کوکوریا هم حدود دو هفته غایب خواهد بود. درباره میسون مانت و ریس جیمز هم که می‌دانید. بازی کردن اوبامیانگ؟ خواهیم دید. اوبامیانگ، کای هاورتس و داوید فوفانا در دسترس هستند. 

 آن‌ها هم‌چنان در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس هستند. آرسنال پس از شکستی که مقابل منچسترسیتی خورد، می‌تواند واکنش مهمی نشان دهد اما اگر بتوانیم کار را برای آن‌ها سخت کنیم، اوضاع متفاوت می‌شود. منچسترسیتی فرمی باورنکردنی دارد اما مسلما آرسنال در کورس قهرمانی است. 

 من در چلسی ۱۰ سال کاملا موفق را تجربه کردم و ادامه موفقیتش را هم نظاره‌گر بودم. به نظرم افت کردن برای تمام باشگاه‌های بزرگ لیگ، طبیعی است. ما باید در تمام جوانب کار و تلاش کنیم تا بتوانیم به آن‌جایی که می‌خواهیم حضور داشته باشیم، برسیم. من کاملا آگاهانه مسئولیت این تیم را قبول کردم و در تلاش هستیم حس خوب را به چلسی برگردانیم. از هدایت این باشگاه مفتخرم و واقعا از انجام کارم لذت می‌برم. حقیقت فوتبال این است که قرار نیست همیشه در طول دوران حرفه‌ای‌تان موفقیت کسب کنید.

 جورجی را دوست دارم. او بازیکن خیلی خوبی است. او اگر بازی کند، آرسنال یک بازیکن خوب دیگر در ترکیبش خواهد داشت. 
چلسی هم می‌تواند تغییر بزرگ در عملکرد آرسنال را تجربه کند؟
 مقایسه جالبی است. از طریق سریال‌های آمازون، چگونگی پیشرفت آرسنال را دیدیم. آرسنال فرایندی طولانی را برای رسیدن به این جایگاهش طی کرده است و من یادم می‌آید که تیم میکل آرتتا اوایل چگونه بازی می‌کرد. حالا تیم او هویت مشخصی دارد. بارها دیده‌ام که سرمربیان در طول فرایند دو یا سه ساله پیشرفت تیم‌شان زیر سوال رفته‌اند. یک باشگاه دیگر ممکن است در چنین شرایطی دو یا سه مرتبه سرمربی‌اش را تغییر دهد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1179720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =