زمان پرداخت معوقات معلمان مشخص شد + جزییات

وزیر آموزش و پرورش با اعلام زمان پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریسی، درخصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی و نیز پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت متبوع خود توضیح داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاح سینمای دانش‌آموزی گفت: تمام تلاش ما این است که تمام حقوق نیروهای حق التدریسی که معوقات آنها به گردن ماست تا پیش از آغاز سال تحصیلی پرداخت شود و رسیدگی به اعتراضات نسبت به صدور احکام رتبه‌بندی تا پیش از پایان شهریور انجام شود. 

بیشتر بخوانید:

خبر مهم درباره رتبه‌ بندی معلمان / زمان نتایج اعتراضات اعلام شد

وی با تاکید بر اینکه بر اینکه رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی از هفته جاری آغاز شده است، افزود: البته پاداش پایان خدمت در اختیار سازمان دیگری است و به ما مربوط نیست.

صحرایی بیان داشت: روز یکشنبه آخرین پیگیری‌ها را داشتم و دولت منتظر تأمین منابع است. هرچه در پرداخت پاداش بازنشستگی سریع‌تر اقدام کنیم، بهتر است. ولی وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، نیروهای مسلح و چند سازمان دیگر از این نظر مثل هم هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حقیقت IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 0
      چرا معوقات رتبه بندی ۱۴۰۰بعد از دوسال چرا نمیدهند اگر قراره چیزی به معلمان بدهند تا هفدهم بریزند تا بتوانند برای سال تحصیلی جدید برای خودشان و فرزندانشان وسایل تحریر. پوشاک ثبت نام اقدام کنند نه ایرادات پورمحمدی معلمان با این تورم اگر کسی بدهکاری سوپری .اقساط وام توقیفی ضامن نداشته باشند تا ده الی دوازده برج دوام می آورد اگر مشکلات مذکور باشد که نمیدانم شاید دو الی پنج روز باشد این یک واقعیت است که بعنوان یک معلم بالای ۲۵ سال خدمت می‌نویسم ولی بقیه کارمندان در مرداد ماه تمام این هزینه ها را کردند حتی بیشتر از حد تصور چون چهر برابر معلمان حقوق ومزایا دارند ما معلم هستیم کارمندان دیگر بابت شروع مدارس سه الی چهار میلیون تومان مزایا میگیرند اینهم یکی از نادرترین چیزهاست که در کشور ما وجود دارد بی عدالتی چه جوریست دیگه ظلم چه رنگی است حتی اضافه کار ی معلمان هم بعد از یکسال هنوز نداده اند اینهم از شاهکارهای وزیر خنگ و برنامه بودجه منحوس و همیشه ضد معلمان است نه کسی حمایت می کند نه جوابگو نه معلم قدرتی دارد برای ادعای حقوق وحقوق قانونیش یکی همین عدم اجرای درست رتبه بندی و عدم اجرای قانون ف