کنعانی: رژیم صهیونیست به اصول و ارزش‌های انسانی پایبند نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره حملات جنایت بار رژیم آپارتاید صهیونیستی به بیمارستان‌ها و اماکن دینی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص حملات جنایت بار رژیم آپارتاید صهیونیستی به بیمارستان‌ها و اماکن دینی در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار پیامی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام صدیقی: طوفان الأقصی اسرائیل و آمریکا را تحقیر کرد /دفاع مجاهدان از مسجد الاقصی

بعد از جنایت جنگی ننگین رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی⁩ در غزه⁩ و حملات متعدد به مساجدی که شهروندان فلسطینی در آن‌ها پناه گرفته‌اند، اقدام جدید این رژیم در بمباران کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه که حدود ۱۰۰۰ نفر غالبا زن و کودک در آن پناه گرفته بودند و متأسفانه ده‌ها نفر شهید و زخمی شده‌اند، برگ سیاه و ننگین دیگری به تاریخ قطور جرائم و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار سیاسی، نظامی و امنیتی آن اضافه شد.

حمله جنون آمیز به بیمارستان، مساجد و کلیسا نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچیک از اصول و ارزش‌های انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

این جنایت هولناک در محکمه وجدان‌های بشری و از منظر همه ادیان و مذاهب محکوم است. 

مستندسازی این جنایات هولناک به منظور طرح آن در محاکم صالحه بین‌المللی و مجازات جنایتکاران صهیونیست و نیز حامیان شناخته شده آنان، مسؤلیتی بین‌المللی است. 

مسئولیت رژیم آمریکا و برخی رژیم‌های اروپایی که در حال حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی هستند، از مسؤلیت‌های بین‌المللی رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن قابل تفکیک نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1202854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =