واکنش کنعانی به حملات مجدد رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه/ مسئولیت سیاسی و حقوقی تداوم کشتار مردم فلسطین، بر عهده آمریکا است

سخنگوی وزارت امور خارجه به آغاز حملات مجدد رژیم صهیونیستی علیه غزه واکنش نشان داد و گفت: علاوه بر رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان این رژیم مسئول جنایت‌هایی هستند که علیه مردم غزه در جریان است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی در صفحه توئیتر خود درباره آغاز حملات مجدد رژیم صهیونیستی به غزه نوشت: «خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند‏.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| لغو تمدید آتش بس در غزه/ حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی آغاز شد

نقض آتش‌بس و آغاز دوباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه ‎غزه دقایقی قبل از خروج بلینکن وزیر خارجه آمریکا از سرزمین‌های اشغالی؛ و باز هم غیرنظامیان، کودکان و زنان قربانیان اصلی حملات جنایتکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی هستند.

خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند.

ملت‌ها و اکثریت قریب به اتفاق دولت‌های جهان، تداوم آتش‌بس و توقف کامل حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه غربی فلسطین را فریاد می‌زنند ولی صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کُش در خیال پوچ جبران شکست ترمیم ناپذیر، با کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان بدنبال پیروزی هستند.

بدیهی است مسئولیت سیاسی و حقوقی تداوم تجاوز و استمرار کشتار سبعانه مردم ‎ فلسطین، علاوه بر جنایتکاران رژیم‌صهیونیستی، بر عهده دولت آمریکا و چند دولت معدود حامی این رژیم آپارتاید است."

انتهای پیام/

کد خبر: 1208889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =