کنعانی: اشغالگران ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به زیرپاگذاشتن همه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی توسط جنایتکاران صهیونیست در غزه تصریح کرد: اشغالگران جنایت پیشه ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اهانت‌های جنایتکاران صهیونیستی به اماکن مذهبی در غزه در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: بعد از کشتار و جنایات گسترده صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌گناه و زنان و کودکان معصوم و تخریب اماکن مذهبی از جمله تخریب کامل بیش از ۸۸ و تخریب جزئی ۱۷۴ مسجد و ۳ کلیسا در غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی با توهین به مقدسات مسلمانان و مؤمنان، از بلندگو و مأذنه مسجدی در جنین، آوازخوانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: وضعیت شورای امنیت نگران کننده است

وی تصریح کرد: اشغالگران جنایت پیشه با زیرپاگذاشتن همه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی، ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند.

کنعانی بیان کرد: مشاهده این صحنه‌ها و اهانت‌های وقیحانه و جنایت‌های بیشمار دو ماهه اخیر صهیونیست‌ها در غزه و کرانه غربی، پاسخی است به چرایی آغاز طوفان الأقصی که طوفان خشم ملتی بود که ۷۵ سال متمادی تحت ظلم و ستم و جنایت و کشتار و رانده شدن و اهانت به ساحت انسانیت و مقدسات دینی و اماکن مذهبی و هتک حرمت روزانه مسجدالاقصی قرار دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز مناطق دیگری از نوار غزه را به شدت بمباران کرد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در اولین ساعت بامداد هفتاد و یکمین روز «طوفان الاقصی»، شرق رفح در جنوب نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

جنگنده‌های اشغالگران همچنین منطقه المصری و سرحان در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

مرکز و مناطق شمال غربی خان یونس هم هدف حملات توپخانه ای اشغالگران قرار گرفت.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین بامداد امروز شنبه، اطراف شهرک علماالشعب در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر در پی اعلام رسوایی ارتش رژیم صهیونیستی در کشتن سه اسیر اسرائیلی در نوار غزه، خانواده‌های اسرای اسرائیلی در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =