انتقال دستفروشان چهارراه ولیعصر به محدوده دیگر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری در رابطه با فعالیت این معاونت در مناسبت‌های مختلف گفت: ایام دهه فجر، نیمه شعبان، استقبال از بهار طبیعت و...را پیشرو داریم و از همین امروز هشدارهای لازم را به مناطق داده‌ایم تا خود را برای این ایام آماده کنند.

بیشتر بخوانید:

ساماندهی دستفروشان از گذرهای پرتردد تهران / تئاتر شهر محصور می‌شود؟

او افزود: نشستی با شهردار تهران و شهرداران ۲۲ منطقه و ستاد معاونت‌ها داشتیم و در آن جلسه گزارش ۲۰ محوری به شهردار تهران اعلام شد و شهردار تهران ۸ محور را برای معاونت خدمات شهری به عنوان اولویت انتخاب کردند و خواستند که تمام مسائل کاریمان را با این ۸ محور تطبیق دهیم. ما این ۸ محور را به حوزه خدمات شهری ابلاغ و نظرات همکاران را گرفته‌ایم.

نظری در رابطه با این ۸ محور گفت: تحول در نگهداشت شهر ، آمادگی برای مدیریت شهری برای بارش نزولات و موارد فوق العاده، تغییر در چهره شهر با اتکاء به مبلمان شهر و نورپردازی، تحول نگهداشت و توسعه فضای سبز، ارتقاء سطح خدمات میادین تره و بار و توسعه بازارهای سازمان میادین در ابعاد کمی و کیفی، ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون و رفع سدمعبر که در ۹ محور شهر این موضوع پیگیری شد.

او در رابطه با دستفروشان چهار راه ولیعصر (عج) گفت: امیدوارم در نیمه اول دی ماه با انتقال دستفروشان این محدوده به نقطه دیگری، ساماندهی این محدوده را انجام دهیم. این افراد را مخل آسایش مردم و به تعبیری مغازه های غیرقانونی هستند که باید با فرهنگسازی این موضوع را حل کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =