کنعانی: انگلیس رسواتر از آن است که علیه ایران سیاه‌نمایی کند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنهایی که هزاره جدید را با راه انداختن جنگ‌های خونین در عراق و افغانستان شروع کرده و بدون عبرت از گذشته، اکنون شریک جنایت‌های جاری رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و کرانه غربی شده اند، رسواتر از آن هستند که بتوانند علیه ایران سیاه‌نمایی کرده و آدرس غلط بدهند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات بی‌اساس دیوید کامرون وزیر امور خارجه رژیم انگلیس علیه کشورمان را شدیدا محکوم کرد و بیان آنها را تلاشی بی‌حاصل برای توجیه جنگ افروزی‌های اخیر آمریکا و انگلیس در دریای سرخ و انحراف اذهان جهانیان از نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه دانست.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است

کنعانی اظهار داشت: آنهایی که هزاره جدید را با راه انداختن جنگ‌های خونین در عراق و افغانستان شروع کرده و بدون عبرت از گذشته، اکنون شریک جنایت‌های جاری رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و کرانه غربی شده اند، رسواتر از آن هستند که بتوانند علیه ایران سیاه نمایی کرده و آدرس غلط بدهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: حمله نظامی آمریکا و انگلیس علیه یمن نقض حق حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور مستقل و مغایر با منشور ملل متحد و اصول حقوق بین‌الملل است و نتیجه ای جز تشویق رژیم اشغالگر قدس به ارتکاب جنایات جنگی بیشتر و توسعه دامنه تنش در منطقه ندارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اقدامات خودسرانه انگلیس و آمریکا را تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی دانست و خاطر نشان کرد: اظهارات غیرمسئولانه و فرافکنانه مقامات انگلیس و آمریکا، نمی‌تواند کمکی به نجات رژیم صهیونیستی از بحران‌های متراکم و مسئولیتهای جنایات آن علیه‌ ملت مظلوم فلسطین نماید. لذا جمهوری اسلامی ایران تنها راه جلوگیری از تنش بیشتر و برقراری صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا را اقدام فوری برای توقف حملات و جنایات جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی در غزه می‌داند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =